Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:06:38 GMT

لیست خرید یحیی برای پرسپولیس با «مداد» نوشته شده است!

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۰۵۲۸

لیست خرید یحیی برای پرسپولیس با «مداد» نوشته شده است!

به گزارش خبرنگار مهر، توقف رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا در حالی رقم خورد که تا پایان فصل نوزدهم این مسابقات ۹ هفته باقی مانده است.

پرسپولیس با اختلاف ۱۰ امتیازی خود نسبت به تیم های دوم و سوم جدول و ۴۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارد تا شانس زیادی برای پوکر قهرمانی خود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ ها در حالی فصل را ادامه می دهند که با گابریل کالدرون کار خود را آغاز کردند اما در نیم فصل با ایجاد تغییرات گسترده روی نیمکت خود از یحیی گل محمدی در راس کادر فنی بهره بردند.

سرمربی سرخپوشان با وجود عدم درخشش در دو بازی ابتدایی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توانست روند صعودی پرسپولیس در لیگ برتر را ادامه دهد تا امیدوار به کسب اولین جام قهرمانی با تیمی باشد که سال ها پیراهن آن را به عنوان بازیکن بر تن داشت. یحیی که پیش از این با ذوب آهن طعم قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام را چشیده بود حالا می خواهد معتبرترین قهرمانی فوتبال باشگاهی ایران را هم به دست آورد.

وی در حالی به این هدف نزدیک می شود که بدهی های میلیاردی پرسپولیس به طلبکاران خارجی خود سبب شده تا این تیم در آستانه محرومیت از قل و انتقالات فصل آینده قرار بگیرد.

از این رو یحیی تصمیم دارد وضعیت باشگاه در قبال این پرونده ها مشخص شده و سپس درباره لیست ورود و خروج خود تصمیم گیری کند. لیستی که فعلا وجود خارجی ندارد اما گفته می شود احتمال همکاری گل محمدی با دو تن از شاگردان قبلی خود در صورت مجوز حضور پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی وجود دارد.

کد خبر 4942754 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: یحیی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فیفا لیگ برتر والیبال کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان کشتی آزاد فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست

آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آن‌ها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • تردستی با دست های کوچک
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید