Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@16:34:44 GMT

جذابیت سریال‌های مذهبی از زبان آقای بازیگر

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۰۵۴۵

جذابیت سریال‌های مذهبی از زبان آقای بازیگر

به گزارش افکارنیوز،

مجید یاسر بازیگر سریال «صاحبدلان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی که چندی پیش از شبکه آی‌فیلم انگلیسی برای چندمین بار به پخش رسید، درباره تجربه حضور در این سریال بیان کرد: از «روز سوم» که اولین فیلم سینمایی‌ام بود تا «نون. خ ۲» که آخرین سریالم محسوب می‌شود، سعی کرده‌ام به اندازه نقش‌ها توجه نکنم، بلکه به ماندگاری شخصیت‌ها فکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصیت‌هایی که تاثیرگذار باشند و بتوانند روند قصه را عوض کنند. در «صاحبدلان» من نقشی داشتم که وکیل جوان حشمتیان بود، به دلیل تاثیرگذاری اش در قصه بود.

اخبار چهره ها - وی با اشاره به نقش خود در « نون. خ ۲ » نیز گفت: در سریال «نون.خ ۲» هم با وجودی که از قسمت دوازدهم وارد قصه می‌شدم، نقش شخصیتی را بازی می‌کردم که روند داستان را تغییر می‌داد. در مورد «صاحبدلان» هم باید بگویم از آنجا که این سریال مضمونی دینی داشت و قرار بود در ماه مبارک رمضان پخش شود، نهایت دقت را باید به کار می‌گرفتم تا بین بازیگران دیگر گم نشوم. خدا را شکر با راهنمایی‌های محمدحسین لطیفی و سایر دوستان، شخصیت جوادی با وجودی که به لحاظ زمانی چندان جلوی دوربین نبود اما دیده شد و اتفاقاً در قصه هم تاثیرگذار بود. معتقدم که «صاحبدلان» یکی از بهترین سریال‌های مناسبتی ماه مبارک رمضان است که هنوز هم جذاب به نظر می‌رسد.

یاسر درباره همکاری‌اش با دیگر بازیگران نیز اظهار کرد: حضور سیروس گرجستانی به عنوان پیشکسوتی کاربلد و انسانی دوست داشتنی به این سریال یک شخصیت می‌بخشید. در ضمن، من و او باید در یک فضای توامان طنز و رئال بازی می‌کردیم و در عین حال، مراقب بودیم تا نوع بازی‌مان به ساختار کلی سریال که مذهبی بود آسیب نرساند و به قول معروف، گل درشت نشود.

بازیگر «صاحبدلان» در ادامه درباره دلیل ماندگاری این سریال اظهار کرد: دلیلش هیچ چیز غلو شده‌ای در قصه وجود نداشت و فکر می‌کنم «صاحبدلان» جزو معدود سریال‌هایی است که همه شخصیت‌ها به شکل هدفمند و تاثیرگذار در قصه حضور دارند و نقش آفرینی می‌کنند. متن قوی در کنار حوصله زیاد کارگردان و تهیه‌کننده باعث شد که خروجی فوق‌العاده‌ای حاصل شود. نزدیک به ۱۰ ماه برای ساخت «صاحبدلان» زمان صرف شد که این روزها دور از ذهن است.

وی درباره جذابیت‌های این سریال برای مخاطب انگلیسی زبان نیز گفت: همان گونه که کارهای دینی ساخته شده در سایر کشورها برای ما جذاب است، به طور قطع آثار مذهبی ما هم برای دیگران جذابیت خواهد داشت. برای مثال، سریال‌هایی مثل «مریم مقدس» یا فیلم مجید مجیدی درباره زندگی پیامبر اسلام در دنیا با استقبال مواجه شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محمدحسین لطیفی نون خ ۲ سریال بازیگران مجید مجیدی صاحبدلان مجید یاسر سریال مذهبی نون خ 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق اقتصاد با جذابیت‌های گردشگری دریایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،  مدیرکل سرمایه گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری از صدور مجوز ۲۹۸ طرح با اعتبار ۲۶ هزار میلیارد تومان خبر داد. آقای تجری گفت: با موافقت اصولی صورت گرفته ۱۰ هزار شغل در تأسیسات گردشگری دریایی ایجاد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • رونق اقتصاد با جذابیت‌های گردشگری دریایی
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • نگاهی متفاوت به قسمت چهاردهم «گناه فرشته» که بازتاب‌های بسیاری به همراه داشت
  • جایگاه رستگاری در جهان آشوبناک
  • معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس
  • «آمرلی» روایت به مثابه منشوری چند وجهی
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • حمله به خانم بازیگر به جرم خواندن یک دعا | چرا «یا مقلب‌ القلوب؟» را خواندی؟
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت