Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه قیمت کاذب مسکن در شهر باید بررسی شود و هم‌افزایی دستگاه‌ها برای سیاستگذاری‌های درست در این زمینه لازم است گفت: در حال حاضر در تلاش هستیم در طرح جامع شهری محدوده شهر همدان افزایش و تا حد امکان وسعت یابد.

کامران گردان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه مسئله قیمت مسکن تابع سیاست‌های ملی و کشوری است اظهار کرد: وضعیت همدان هم جدای از کشور است اما توریستی بودن، مهاجرت معکوس، کمبود زمین در منطقه جنوبی شهر و صنعتی نبودن از عوامل افزایش قیمت مسکن در همدان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط موجود در حوزه مسکن اقدامات خوبی در این راستا انجام شده که منجر به کاهش قیمت مسکن می‌شود از جمله رایگان کردن عوارض و پروانه ساخت مناطق شمالی شهر تا ارتفاع ۲/۵ طبقه است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه اقدامات صورت گرفته از سوی شورای شهر و شهرداری مشوقی برای ساخت و ساز در مناطق شمالی شهر به حساب می‌آید افزود: در حال حاضر در تلاش هستیم در طرح جامع شهری محدوده شهر همدان افزایش و تا حد امکان شهر وسعت یابد.

وی خاطرنشان کرد: کوتاه کردن زمان لازم برای اخذ پروانه ساخت در اولویت‌های مدیریت شهری قرار دارد تا انبوه‌سازان مدت کوتاه‌تری سرمایه در خود درگیر پروژه‌های مسکونی کنند تا قیمت تمام شده کاهش یابد.

گردان در ادامه گفت: در حوزه پروانه ساخت در شهر همدان افزایش چشمگیری نسبت به افزایش متریال ساخت مسکن صورت نگرفته و این میزان در متراژ قیمت مسکن مبلغ قابل توجهی نیست.

وی در پایان اظهار کرد: قیمت کاذب مسکن در شهر باید بررسی شود و هم‌افزایی دستگاه‌های استان برای سیاستگذاری‌های درست در این زمینه لازم است.

انتهای پیام/89033/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی شهر همدان قیمت مسکن شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟

آپارتمان‌های بازار مسکن کلان‌شهر‌ها فارغ از تفاوت قیمتی با تهران، در متراژ هم با وضعیت مسکن پایتخت اختلاف چشمگیر دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، در بازار مسکن تهران، عمده تقاضا برای واحد‌های مسکونی با مساحت زیر ۸۰ مترمربع است که البته طی سال‌های اخیر به تناسب این مدل گرایش به خرید خانه، ساخت‌وساز‌ها نیز تا حدودی به سمت ساخت واحد‌های مسکونی یک خواب و حداکثر دو خواب پیش رفته است.

اما در کلان‌شهر‌ها هم ساخت و ساز‌ها دارای مساحت سه‌رقمی است و هم تقاضا کماکان واحد مسکونی بزرگ را مطالبه می‌کند.

در کلان‌شهر تبریز، متوسط قیمت مسکن بر اساس قیمت پیشنهادی فروشنده‌ها حدود ۳۵ میلیون تومان در مترمربع است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت مسکن در مناطق مختلف تبریز را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • خریداران مسکن این هشدار را جدی بگیرند؛ این‌جا قیمت مسکن کاذب است
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • رونق قیمت‌گذاری کاذب در پلتفرم‌ها/ انسداد تا اصلاح آگهی‎‌های مسکن
  • ساخت ۱۵۰ هزار مسکن استطاعت پذیر در تهران | ۵۵۰۰ خانه فرسوده و خطرناک نوسازی می شوند
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر