Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@21:43:55 GMT

اختلاف شهرداری و شورای شهر بر سر واگذاری پادگان 06

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۰۶۲۶

اختلاف شهرداری و شورای شهر بر سر واگذاری پادگان 06

عضو شورای شهر تهران با تذکر به حناچی در مورد توافق شهرداری و ارتش در مورد پادگان 06 گفت: جزئیات این توافق‌نامه باید به صورت کامل به اعضای شورای شهر و مردم ارائه شود.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در تذکری به حناچی در مورد جزئیات توافق‌نامه شهرداری تهران و ارتش در مورد پادگان 06 اظهار داشت: با توجه به اینکه بنده به عنوان نماینده مردم تهران، ری  و تجریش هستم در دو هفته گذشته در مورد چگونگی انعقاد توافق‌نامه شهرداری تهران با ارتش در مورد پادگان 06 بررسی‌هایی انجام دادم که با پرسش‌های فراوانی روبه‌رو شده و اعتراض‌هایی نیز در این زمینه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس ایفای وظایف نظارتی و نقش خودبنیان نماینده عضو شورای شهر از پیروز حناچی شهردار تهران درخواست دارم مشروح کامل توافق شهرداری تهران با ارتش در خصوص پادگان 06 در دوره سوم شورای شهر تهران ارائه شود.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین متن کامل توافق‌نامه جدید شهرداری تهران و ارتش همراه با تفاوت‌های دو قرارداد و مستندات قانونی که منجر به آن شده ارائه شود. لذا بدیهی است بعد از دریافت این اطلاعات و به اشتراک گذاشتن آن با کارشناسان، صاحبنظران یا مردم   اقدام قانونی لازم در خصوص دفاع از حقوق شهر و شهروندان انجام گیرد.

وی گفت: از شهردار درخواست داریم انتظارات مورد نظر را به صورت کامل، دقیق و همراه با مستندات مصوبه شورای عالی شهرسازی ارائه کند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر توافق نامه پادگان 06

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش پرونده قتل در دزفول

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: اعضای مجتمع شماره ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با همت و تلاش جهادگونه خود توانستند با جلب رضایت اولیای دم در قالب پویش به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم پس از پنج سال پرونده قتل را با صلح و سازش مختومه کنند. - اخبار استانها -

به  گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی اظهار داشت: سال 1398 دریکی از روستاهای شهرستان دزفول درگیری و نزاعی بین 2 طایفه رخ داد و منجر به قتل یک خانم 37 ساله شد که این حادثه آتش اختلاف و کدورت را بین این 2 طایفه بیشتر شعله‌ور کرد.

وی افزود: متاسفانه سال‌های متمادی طی دعواهای متعدد بین این 2 طایفه مشکلات زیادی برای روستا و خانواده‌ها بوجود آمد که با تدابیر رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب دزفول، پرونده برای حل و فصل به شورای حل اختلاف ارجاع شد.

این مقام قضایی برگزاری نشست‌های متعدد و طاقت‌فرسا در این سال‌ها را یادآور شد و گفت: در نهایت در روز اجرای حکم و در واپسین ساعات زمانی که قرار بود طناب مجازات به گردن قاتل آویخته و حکم قصاص اجرا شود، با حضور تیم و کارگروه شورای حل اختلاف ویژه قتل در محل اجرای حکم با پویش به حرمت امام علی(ع) می‌بخشم، مهلت 40 روزه‌ای برای اجرای تعهدات خانواده قاتل گرفته شد.

وی افزود: خوشبختانه در ماه مبارک رمضان و حلول سال نو تعهدات ظرف پنج روز اجرایی و به حول قوه الهی منجر به کسب رضایت قطعی و ثبتی اولیای دم شد. همچنین طرفین نسبت به تمامی پرونده‌های مطروحه در دادسرا، دادگاه و شورای حل اختلاف رضایت کامل دادند.

حجت الاسلام امانت بهبهانی با قدردانی از تدابیر رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب دزفول و خانواده مقتول که به حرمت امام علی (ع) قاتل را بخشیدند، اظهار داشت: تلاش‌های مدیر امور اداری شورای حل اختلاف دزفول، رئیس و اعضای مجتمع شماره 12 شورای حل اختلاف این شهرستان جای قدرداینی دارد.

رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان بر لزوم گسترش بیشتر صلح و سازش پرونده‌های مهم در سال 1403 تأکید کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قم امروز با چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است
  • اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به از بین رفتن انگیزه‌ها شود
  • توصیه امام جمعه قم خطاب به مسئولان برای ایجاد وحدت
  • سندی جدید درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی
  • سندی جدید درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی: پای احمدی نژاد هم به میان آمد
  • رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی/اختلاف شدید بین آمریکا و اسرائیل بر سر جنگ غزه
  • سازش پرونده قتل در دزفول
  • واکنش تهران به تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در غزه