Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:02:22 GMT

قطع برق ۴ روستا در پی آتش‌سوزی نیزارهای شرق اهواز

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۰۶۴۱

قطع برق ۴ روستا در پی آتش‌سوزی نیزارهای شرق اهواز

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از قطع برق چهار روستا در پی آتش‌سوزی در نیزارهای مسیر روستای دامغه در شرق اهواز خبر داد.

حسن کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته (۱۷ خردادماه) آتش‌سوزی در نیزارهای مسیر روستای دامغه در شرق اهواز باعث بروز حادثه برای شبکه فشار متوسط تغذیه‌کننده چهار روستا و قطعی برق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش‌سوزی نیزارها با سرایت به شبکه برق، قطع برق روستاهای قدور، یربه، ملچ و خرشه و مختل شدن خدمات‌رسانی را در پی داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: گروه‌های عملیاتی برق اهواز از روز گذشته پس از وقوع این حادثه، با حضور در محل در تلاش هستند شبکه آسیب‌دیده را اصلاح و برق روستاها را وصل کنند. اکنون برق در دو فاز منطقه وصل شده است اما با توجه به شرایط باتلاقی نیزارها، کار روی شبکه اندکی دشوار است و امیدواریم فاز سوم برق این روستاها نیز به سرعت وصل شود و تلاش خواهیم کرد تا پیش از ظهر امروز برق روستاها به صورت کامل وصل شود.

وی با اشاره به عمدی بودن این آتش‌سوزی خاطرنشان‌کرد: از مسئولان درخواست می‌شود با افراد خاطی که باعث سلب آسایش مردم به ویژه در این شرایط کرونایی می‌شوند، به صورت جدی برخورد کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی برق آتش سوزي آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا

سیدرضا حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه به دلیل بارندگی چند ساعت اخیر یک سد خاکی در بالا دست شهر زرند تخریب و آب آن وارد این شهر شده بود گفت: خوشبختانه در حال حاضر این سیلاب از شهر زرند خارج شده و نیروهای امدادی هلال احمر، بسیج و سپاه در حال تخلیه آب از منازل برخی نقاط شهر زرند می‌باشند.

وی افزود: مشکل عمده ما ورود سیلاب به پست فوق توزیع ورودی شهر زرند و قطع شدن برق شهر بود که با اقدامات صورت گرفته برق در اکثر نقاط شهر وصل شده است.

حسینی نژاد، گفت: سیلاب به شبکه آب شرب حدود ٨ روستا در منطقه جلگه شور شهرستان زرند آسیب وارد کرده است.

فرماندار زرند، افزود: با توجه به آب گرفتگی برخی از منازل، یکی از مدارس شهر را برای اسکان اضطراری مردمی که آب وارد خانه آنها شده در نظر گرفته ایم تا پس از تخلیه آب دوباره به منازل خود بازگردند.

کد خبر 6086647

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد