Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@13:42:30 GMT

روزی که کی‌روش جانشین آرسن ونگر شد/عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۰۶۵۲

روزی که کی‌روش جانشین آرسن ونگر شد/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چنین روزی در فصل ۱۹۹۶-۱۹۹۷، کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی و اسبق اسپورتینگ لیسبون و تیم ملی کشورمان، جانشین آرسن ونگر در تیم ناگویا گرامپس ژاپن شد.

کارلوس کی‌روش حالا یکی از سرمربیان خارجی شناخته شده در فوتبال ایران است اما سه دهه پیش از این، او چندان برای طرفداران ایرانی آشنا نبود اما در فوتبال دنیا با دو قهرمانی با پرتغال در جام جهانی جوانان، مورد توجه قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سال ۱۹۹۶ یک سال پس از این که کارش در اسپورتینگ لیسبون به پایان رسیده بود، با پیشنهادی عجیب از کشور ژاپن مواجه شد. ناگویا گرامپس که سرمربی جوان و فرانسوی اش بعد از قهرمانی در جام امپراطوری به لندن رفته بود تا سرمربی آرسنال شود، به سراغ کارلوس کی‌روش رفت و او نیز این پیشنهاد را قبول کرد و سرمربی ناگویا شد.

کی‌روش تنها یک سال در ناگویا حضور داشت و این تیم را به نایب قهرمانی لیگ ژاپن و جام در جام آسیا هم رساند و البته همان راهی را رفت که ونگر رفته بود؛ یعنی از ژاپن به تیم های مطرح دنیا.

آرسن ونگر در آرسنال باقی ماند اما کی‌روش در امارات، آفریقای جنوبی، منچستریونایتد، رئال مادرید، پرتغال، ایران و کلمبیا مربیگری کرد تا یکی از باتجربه‌ترین مربیان تاریخ فوتبال پرتغال لقب گیرد. او زمانی که پیشنهاد ناگویا گرامپس را قبول کرد، ۴۳ ساله بود.

حالا اکانت رسمی جی لیگ با انتشار این تصویر، از مخاطبان خود خواسته تا پاسخ دهند آیا چنین روزی را به یاد می‌آورند که کارلوس کی‌روش جانشین آرسن ونگر شد؟ کی‌روشی که البته از نظر ظاهری تفاوت زیادی هم با وضعیت کنونی نداشته است.

256 251

کد خبر 1396499

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کارلوس کی روش فوتبال آسیا کارلوس کی روش آرسن ونگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!

به گزارش "ورزش سه"، نیما میرزازاد گلر تیم سپاهان در غیاب پیام نیازمند بازهم در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و چهارمین کلین‌شیت فصل خود را در لیگ برتر انجام داد.

میرزازاد مقابل گل‌گهر، تراکتور، نساجی و ذوب آهن توانست دروازه خود را بسته نگه‌دارد و فقط در بازی با صنعت نفت آبادان 2 گل دریافت کرده است.

او در بازی امروز با اعتماد به نفس بالایی به میدان رفت و در دربی حساس اصفهان توانست دروازه خود را بسته نگه دارد، او در این مسابقه واکنش‌های خوبی انجام داد و در خروج‌ها عملکرد خوبی داشت و محوطه جریمه سپاهان را امن کرده بود.

نیازمند در این مسابقه پیش از شروع بازی در کنار میرزازاد به تمرین پرداخت و شرایط خوبی پس از سپری کردن دوران مصدومیت دارد، با توجه به عملکردی که میرزازاد در بازی‌های اخیر داشته خط کشیدن روی اسم او برای مورایس سخت خواهد بود و باید دید رقابت گلرهای سپاهان به چه شکل پیش‌خواهد رفت.

شش حضور ثابت و دو بازی به‌عنوان جانشین بازی‌هایی است که گلر تیم سپاهان به میدان رفته است.

دیگر خبرها

  • واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • پاس گل‌هفته به نام جانشین گلسازترین بازیکن گل‌گهر!
  • مراسم گرامیداشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • نصرتی و عسگری جانشین موقت خمس