Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدحسین شهدی نژاد اظهار داشت: علیرغم اینکه از ابتدای اسفند ۹۸ بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت به عنوان مرکز پذیرش بیماران کووید ۱۹ قرار گرفت و انجام اعمال جراحی در این بیمارستان تعطیل شد، پزشکان متخصص بیمارستان توانستند در سال گذشته به بیش از ۸۲۰۰ بیمار نیازمند به عمل جراحی خدمت ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان افزود: در این مدت بیش از ۱۰۰۰ مورد عمل جراحی ارتوپدی، نزدیک به ۵۰۰ مورد عمل جراحی مغز و اعصاب، حدود ۱۵۰۰ مورد عمل جراحی چشم و همچنین اعمال جراحی عمومی، زنان و زایمان و گوش و حلق و بینی در این بیمارستان انجام شد.

شهدی نژاد تعداد مراجعان سرپایی پذیرش شده در ۱۳  مرکز درمانی ملکی استان را بیش از یک میلیون و ۸۶۰ هزار بیمار عنوان کرد و اظهار داشت: در این مدت بیش از ۲ میلیون و ۵۰هزار بیمار به واحد های پاراکلینیکی مراکز ملکی استان مراجعه و از خدمات آزمایشگاهی، رادیو لوژی، فیزیو تراپی و غیره بهره مند شدند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی بیمارستان های تامین اجتماعی عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت

هدایت‌الله عبدی‌زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: بیمارستان تامین اجتماعی دزفول سه سال پیش افتتاح شد که شامل سی سی یو، رادیولوژی، برخی تخصص‌ها و اتاق عمل است.

وی گفت: ضریب اشغال تخت بیمارستان تامین اجتماعی دزفول حدود چهار درصد بود که با برنامه ریزی‌های انجام شده اکنون ضریب اشغال تخت به ۷۰ درصد رسیده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه دستگاه‌های تخصصی و کلیدی اتاق عمل این بیمارستان خریداری شده و به زودی نصب خواهند شد ادامه داد: سیستم خنک‌کننده یا چیلر‌های بیمارستان تامین اجتماعی دزفول نیازمند نگهداری است که از مدار خارج شده بودند؛ اکنون با حضور هفت کارشناس مشکل در دست بررسی است.

عبدی‌زاده تصریح کرد: ۲ سیستم خنک کننده این بیمارستان راه‌اندازی و مشکل ۲ سیستم دیگر در حال حل شدن است.

وی بیان کرد: سیستم جایگزین برای خنک‌کننده این بیمارستان نیز تعریف و اعلام هزینه شده تا چنانچه سیستم‌ها به هر دلیلی دچار مشکل شدند کولر‌های اسپیلت جایگزین شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: استان خوزستان یک استان پهناور است و حوزه فعالیت گسترده‌ای دارد به گونه‌ای که بعد از تهران دومین استان کشور از نظر پوشش جمعیتی و تعداد واحد‌ها است.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی دزفول در پنج طبقه در زمینی به مساحت پنج هکتار و زیربنای ۱۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع دارای بخش‌های درمان و بستری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی