Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@13:53:13 GMT

سلام دوباره بر فوتبال اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۰۷۵۴

سلام دوباره بر فوتبال اصفهان

چهارصد و هفتاد و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "سلام دوباره بر فوتبال اصفهان" عنوان اصلی این روزنامه است و اشاره به از سرگیری مسابقات فوتبال اصفهان، پس از وقفه طولانی با دیدار دوستانه سپاهان و ذوب آهن دارد. پس از صدور مجوز برگزاری بازی‌های دوستانه توسط ستاد مقابله با کرونا در ورزش، دو تیم همشهری بار دیگر به مصاف یکدیگر می‌روند تا رفته رفته آماده بازگشت به مسابقات شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین دیدار دو تیم اصفهانی در واپسین هفته پیش از تعطیلی لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

"رادو قطعاً باز نمی‌گردد، ذوب آهن استعفای رسمی می‌خواهد" تیتر دیگری از این روزنامه است و در آن ادعای رسانه‌ای آورده شده است. این خبرگزاری مدعی شده که رادولوویچ به مسئولان ذوب آهن اعلام کرده تا زمانی که مشکل کرونا به طور کامل در ایران برطرف نشود، قصد فعالیت در عرصه مربیگری را ندارد و از همین رو، نمی‌تواند به ایران برگردد. گفته می‌شود ذوبی‌ها منتظر کناره‌گیری رسمی وی هستند تا نیازی به پرداخت باقی‌مانده قرارداد او نباشد و پرداختی آنها به سرمربی مونته‌نگرویی محدود به همان مقطع حضورش در ایران باشد.

"گزینه‌ای را انتخاب می‌کنم که برای حضورم در این ملی مفید باشد " عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های امید نورافکن دارد. نورافکن درباره وضعیتش برای فصل بعد گفته: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. اگر شارلوا به من نیاز داشته باشد، از بازگشت به بلژیک خوشحال می‌شوم. سپاهان دوست دارد مرا حفظ و به صورت دائمی و قطعی به خدمت بگیرد. امید نورافکن اضافه کرده است: گزینه‌ای را انتخاب می‌کند که برای فوتبال و البته حضورم در تیم ملی ایران بهترین تصمیم باشد.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 427388

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال به وقت اصفهان صدای سپاهان سبز سبزم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فوتبال اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید دربی اصفهان مسابقه‌ای بااهمیت برای اهالی شهر اصفهان و هواداران دو تیم قلمداد می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی سپاهان مقابل ذوب‌آهن در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار داشت: جوی که در این نشست است مرا یاد بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا انداخت. همیشه جذاب است که این اتاق پُر از خبرنگاران فوتبالی باشد. همیشه آرزو دارم پسر جوانی که اینجا نشسته است بتواند خبرنگار خوبی برای فوتبال باشد.

وی افزود: در مورد بازی فردا باید بگویم یک دربی، یک بازی خیلی خوب و یک بازی مهم برای شهر و منطقه اصفهان است. یک بازی باکیفیت میان دو تیم همشهری و امیدوارم بازی خوبی برای تماشاگران باشد.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان
  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • دانشمندان می‌گویند موفق به صحبت با یک نهنگ شده‌اند
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع)