Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی فهما گام بلند و ابتکاری تحسین بر انگیز ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در عرصه فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حسین مسگرانی در آیین رونمایی صفحه استان سیستان و بلوچستان در پایگاه اطلاع رسانی فهما بیان داشت: اگر مجموعه فعال در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری روحیه مسجدی نداشته باشند هیچ کاری نمی توانند در مساجد انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه باید مجموعه فعال در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مسجدی و جهادی فکر کنند، ادامه داد: حرکت فرهنگی مبتنی بر مساجد که مورد سفارش رهبری است در دستور کار مجموعه فعال در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری قرار گیرد.

 

مسگرانی گفت: راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی فهما ورود جدی ستاد عالی کانون فرهنگی و هنری مساجد کشور به فضای مجازی است. 

 

وی با انتقاد از اینکه آمار کانون ها ملاک نیست بلکه رویکرد آنها مهم است، افزود: کانون های فرهنگی و هنری به لحاظ کیفی ارتقا یابند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با انتقاد از اینکه هنوز گفتمان رسانه ای را در فضای مجازی بلد نیستیم، تاکید کرد: باید سواد رسانه ای خودمان را در عرصه فضای مجازی ارتقا دهیم.

 

مسگرانی بر احیای گروه های سرود در مساجد تاکید کرد، گفت: مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد با فراغ بال بیشتری در مساجد کار کنند. 

 

وی خواستار بروزرسانی کتاب های موجود در کتابخانه های باز و مخزن دار شد و افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این آمادگی را دارد که در تهیه کتاب قرآن مجید کانون های فرهنگی و هنری مساجد به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کمک کند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: پایگاه اطلاع رسانی فهما کانون های فرهنگی و هنری جهادی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی و هنری مساجد پایگاه اطلاع رسانی فهما فرهنگ و ارشاد اسلامی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتکارات اصفهان در خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی قابل‌ تقدیر است

رئیس ستاد مرکزی خدمات سفر کشور در نشست با اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان، ابتکارات اصفهان در خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی را قابل‌ تقدیر دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان علی‌اصغر شالبافیان صبح امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین‌_ در نشست ستاد سفر اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از فعالیت همکاران ستاد سفر اصفهان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های ما در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تلاش برای ایجاد تعامل با مردم و سایر دستگاه‌ها برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران با آفرینش و خلاقیت رویدادهای جدید است.

وی با تاکید بر اینکه تنزل جایگاه اصفهان به معنای ضعف در کل کشور است، افزود: ابتکارات اصفهان در خدمات‌رسانی به گردشگران بسیار ارزشمند بوده و قابل‌تقدیر است، بنابراین امید داریم تا با افزایش تعاملات، اصفهان بتواند الگوی مناسبی برای همه ایران باشد.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور تصریح کرد: با توجه به تنوع رشته‌های صنایع‌دستی و ابلاغ معاونت محترم صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور، تورهای کارگاه‌گردی صنایع‌دستی در دستور کار است.

شالبافیان تأکید کرد: باید تلاش کنیم میراث فرهنگی و شناخت آن عمومی شود، بنابراین باید اصفهان در زمینه عمومی شدن میراث فرهنگی هم در کشور الگو باشد؛ بهره‌گیری از جوانان و حتی نوجوانان در این زمینه از ارزش والایی برخوردار است.

کد خبر 739317

دیگر خبرها

  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد
  • ابتکارات اصفهان در خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی قابل‌ تقدیر است