Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی گفت: دفتر آیت‌الله العظمی فیاض در تهران، ۱۵۰ سبد ارزاق همسو با رزمایش همدلی و مواسات میان نیازمندان توزیع کرد.

حجت ‌الاسلام والمسلمین «سید محمد موسوی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جلسات تفسیر قرآن با رعایت نکات بهداشتی به ویژه حفظ فاصله اجتماعی در شب های ماه رمضان در دفتر آیت‌الله العظمی محمد اسحاق فیاض در تهران (واقع در خیابان مجاهدین اسلام، نبش کوچه بهنام)  برگزار شد، اظهار کرد: سایر برنامه های این دفتر نیز به ویژه در حوزه پاسخگویی به سوالات شرعی مردم با رعایت تمام مقررات بهداشتی در این دفتر یپگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر آیت‌الله العظمی فیاض در تهران افزود: جلسات روضه که به صورت هفتگی و با سخنرانی منبری های نام آشنا و برخی از مداحان  سرشناس کشورمان در این دفتر برگزار می شد در دوره شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار و از طریق پیام رسان سروش پخش می شود.

 

وی اضافه کرد: دفتر آیت‌الله العظمی فیاض در تهران، در عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مواسات و همدلی، 150 سبد ارزاق میان نیازمندان توزیع کرد که شامل برنج، روغن، تن ماهی، رشته ماکارانی، خرما، قند، شکر و چای بود.

 

موسوی گفت: رویکرد دفتر آیت‌الله العظمی فیاض در تهران در ترویج معارف دینی، برقراری تعامل دوسویه با مردم است بر همین اساس چند کارشناس دینی همه روزه در این دفتر، آماده پاسخگویی به مسائل مستحدثه و ارائه مشاوره های فردی و خانوادگی به مردم به ویژه جوانان و زوج های جوان هستند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه علمکرد روحانیون و طلاب در خدمت به مردم و مدافعان سلامت از آغاز شیوع ویروس کرونا بسیار برجسته و قابل تقدیر است، اظهار کرد: دشمنان به دنبال ترویج رویکرد اسلام منهای روحانیت از طریق القای دور بودن این قشر از دردها و رنج های مردم هستند درحالی که حرکت جهادی روحانیت در دوره کرونا و انشاءالله تداوم خدمات مخلصانه شان در دوره پساکرونا بهترین پاسخ به این شبهه افکنی ها است. 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواسات همدلی روحانیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،   وحید سلیمی روز چهارشنبه گفت: ظهر دیروز یک محموله ۲۸ تُنی موادغذایی و معیشتی به ارزش مجموع و تقریبی ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به ۷۰۰ خانوار آسیب‌دیده از سیل اواخر سال گذشته جنوب سیستان و بلوچستان، بارگیری و به این استان ارسال شد.
سلیمی اظهار داشت: این بسته‌ها با مشارکت عمده خیرین خارج از کشور و با نقش‌آفرینی یک موسسه خیریه در تهران تهیه و با همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از تهران بارگیری و با ۲ دستگاه تریلی به مقصد استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.
وی محتویات هر بسته غذایی و معیشتی را شامل چهار بسته ماکارونی، ۲۰ کیلوگرم برنج، ۶ قوطی تُن ماهی، ۸۰۰ گرم سویا، ۲ کیلوگرم عدس، ۲ قوطی رب گوجه، چهار بطری روغن مایع، ۲ بسته چای،۲ کیلوگرم قند،۲ بسته بیسکویت و ۲ قالب صابون به همراه پتو برشمرد و قیمت تقریبی مجموع اقلام اهدایی را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش موثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • آیت الله جوادی آملی خطاب به بانک ها: جلوی اختلاس را بگیرید/اگر مردم گرفتار فقر شوند، دین از بین خواهد رفت
  • آیت‌الله العظمی جوادی آملی: اگر مردم گرفتار فقر بشوند، دین از بین خواهد رفت/ آبروریزی پیش زن و بچه قابل تحمل نیست/ تولید سفارشی و نصیحت نیست/ بانک ها جلوی اختلاس ها را بگیرند
  • نرخ تورم ژاپن با پیش‌بینی تحلیلگران همسو شد
  • شیخ نعیم قاسم: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید
  • حزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • پای حرف شما هم استانی‌ها در بسته صدای مردم
  • افزایش بیش‌از ۱۰۰ میلیون تنی ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی
  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان