Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که کمیته اجرایی یوفا در جلسه روز ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد)، محل جدید برگزاری دیدار‌های باقیمانده لیگ قهرمانان اروپا را تعیین خواهد کرد، روزنامه بیلد با انتشار خبری ادعا کرد لیسبون در رقابت برای کسب میزبانی این مسابقات گوی سبقت را از فرانکفورت آلمان ربوده است و به احتمال زیاد لیسبون میزبان باقیمانده مسابقات فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ لیگ قهرمانان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منبع، یوفا در حال حاضر دو شهر لیسبون و فرانکفورت را برای این مسابقات در نظر دارد، اما پایتخت پرتغال در این رقابت پیروز خواهد شد.

یکی از دلایل پیروزی لیسبون این است که تیم‌های پرتغالی از لیگ قهرمانان حذف شده اند، در حالی که باشگاه‌های آلمانی همچنان در این مسابقات حضور دارند و در صورت برگزاری مسابقات دور نهایی در آلمان، آن‌ها به نوعی امتیاز میزبانی خواهند داشت.

یکی دیگر از مزیت‌های لیسبون نسبت به فرانکفورت، وضعیت بهتر مهار ویروس کرونا در این شهر است.

لیگ قهرمانان اروپا ماه مارس به دلیل شیوع ویروس کرونا در مرحله یک هشتم نهایی قطع شد و هنوز بازی‌های برگشت دیدار‌های بارسلونا - ناپولی، بایرن - چلسی، یوونتوس - لیون و منچسترسیتی - رئال مادرید انجام نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ قهرمانان اروپا یوفا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟

طرفداری | در چهارچوب دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ، رم میزبان بولونیا بود:

اطلاعات بازی رم و بولونیا بستر برگزاری: هفته ۳۳ سری آ؛ فصل 24-2023 تاریخ: دوشنبه، ۳ اردیبهشت 140۳ (۲۲ آوریل 2024) ساعت: ۲۰:۰۰ به وقت تهران مکان: المپیکو رم داور: فابیو مارسکا گلزنان: اسامه العزوزی (14)، یاشوا زیرکزی (45)، الکسیس سالماکرز (65) / سردار آزمون (56)

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا