Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این‌که صرفا وزرا گزارشی را ارائه دهند و نمایندگان نیز بی‌تفاوت از کنار آن عبور کنند مشکلی حل نخواهد شد و این رویه در مجلس یازدهم باید تغییر کند.

به گزارش ایسنا، احمد راستینه در تذکری با استناد به ماده ۲۲ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بحث تحول را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینگونه ارائه‌ گزارشات از سوی وزرا و استماع همکاران که اکثرا درگیر رایزنی‌های خود هستند راه به جایی نمی‌برد و همانند سایر ادوار مجلس شورای اسلامی صرفا گزارشی ارائه شده و گره‌ای باز نمی‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم به مجلس یازدهم امید بستند و ما باید درس عبرت بگیریم. ما باید به دنبال ارائه پیشنهاد و راهکار و بازخورد به دنبال ارائه‌ گزارش باشیم. این‌که صرفا گزارشی ارائه شود مشکلی حل نخواهد شد. بنده پیشنهاد می‌دهم قبل از ارائه گزارش در صحن نمایندگان نیز پیشنهادات و راهکارهای خود را آماده کرده و به هیات رییسه ارائه کنند. اینگونه که صرفا گزارشی ارائه شود و نمایندگان نیز بی‌تفاوت از کنار آن بگذرند راه به جایی نمی‌برد.

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: ان‌شاءالله همکارانی که ایستاده‌اند بر سر جای خود نشسته و به گزارشات توجه کنند. وزرا اکنون برای افزایش اطلاعات عمومی همکاران گزارشی را ارائه می‌دهند تا در جریان آخرین وضعیت قرار گیرند. ان‌شاءالله پس از آغاز به کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی مسیری که شما اشاره داشتید طی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسایل اقتصادی کشور مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نامداری از دیدار با علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی خبر داد و دستاورد این نشست را در مسیر پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب استان مطلوب عنوان کرد.

وی افزود: در این دیدار گزارش مبسوطی از وضعیت پروژه‌ها و طرح‌های آب و فاضلاب سطح استان البرز ارائه و اهمیت حمایت مسؤولان استان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسیر پیشبرد اهداف شرکت آب و فاضلاب استان البرز یادآور شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: پیرو وعده مساعد نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد تا جذب اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری در خصوص پروژه‌های آب و فاضلاب به صورت ویژه پیگیری و محقق شود.

کد خبر 6085031

دیگر خبرها

  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • حل چالش حقوق کارگران در میدان بهارستان / راهکار صولت برای فرار از چالش حقوق کارگران
  • طرح تقویت نوآوری دفاعی در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس