Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@13:24:05 GMT

مفقودشده‌های شناور بهبهان کجا هستند؟

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۰۸۹۵

مفقودشده‌های شناور بهبهان کجا هستند؟

رویداد۲۴ نورالله اسعدی با اشاره به ادامه تجسس برای یافتن ۲ مفقودی حادثه شناور بهبهان اظهار کرد: نیرو‌های ناجی در حال جستجو برای یافتن مفقودین هستند، اما با گذشت چند روز هنوز اثری از آن‌ها نیست.

وی در رابطه با علت حادثه شناور بهبهان گفت: بررسی‌ها در رابطه با دلیل حادثه ادامه دارد و هنوز علت حادثه مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر در خصوص آخرین وضعیت نجات یافتگان گفت: احتمالا امروز ۴ نجات یافته شناور بهبهان از عراق تحویل و به کشور بازگردانده شوند.
بیشتر بخوانید: فیلم لحظه غرق شدن کشتی باری ایرانی در آب‌های عراقاسعدی تاکید کرد: تمام شناور‌ها برای خروج از آب‌های کشور باید بیمه و گواهی نامه‌های لازم را داشته باشند و شناور حادثه دیده بهبهان نیز دارای بیمه بوده است.

گفتنی است شناور حادثه دیده بهبهان بامداد روز جمعه در آب‌های ساحلی عراق در نزدیکی بندر ام قصر با ۷ سرنشین غرق شد. منبع: میزان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کشتی بهبهان حادثه شناور بهبهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند

سید محمد مهدی سجادی  اظهار کرد: با جاری شدن سیل در شهرهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان ۱۳۵ نفر در قالب ۳۵ خانوار دچار حادثه شدند.

وی افزود: به منظور پشتیبانی هر چه بهتر و خدمات رسانی مناسب ۱۲۱ نیرو در قالب ۲۴ تیم از هلال احمر استان عازم شهرهای سیل زده جنوب استان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تا پیش از ظهر امروز منازل ۱۲ روستا درگیر سیلاب و آبگرفتگی با بکارگیری موتور پمپ از آب تخلیه شد.

سجادی افزود: ۸۰ تخته پتو، ۴۵ تخته موکت، ۲۱ دستگاه چادر امدادی و ۲۸۰ قوطی کنسرو میان حادثه دیدگان سیلاب توزیع شد.

وی ادامه داد: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته در ۱۸ شعبه هلال احمر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جزییات نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • امدادرسانی به بیش از ۱۰ هزار حادثه‌دیده در استان‌های سیل‌زده
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • نجات ۲۱ خدمه شناور خارجی در جاسک
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت