Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: انسجام مدیریتی و تخصصی در مرزبانی حاکم و امروز جهت‌گیری‌های مرزبانی ناشی از رویکرد تجربه، تعقل و تاکتیک است. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار قاسم رضایی در آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه مسئولیت در دستان ما امانت است ، اظهار کرد: خرداد سال 93 ، مسئولیت فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی به عنوان امانتی به بنده سپرده شد و در طول این مدت پیرو تأکیدات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تقویت مرزبانی حرکت کردیم و ان‌شاءالله که خداوند از ما راضی و خشنود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به گذشت 70 ماه از ایفای نقش به عنوان فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی، افزود: این دوران، از بهترین از روزهای زندگیم بود چرا که روح حاکم بر مرز و مرزبانی، فرهنگ ولایت‌مداری، دفاع‌مقدس و ایثار است.

وی با بیان اینکه رقابت در ایثارگری میان مرزبانان موج می‌زند، تصریح کرد: روحیه و فرهنگ دفاع مقدس در مرزها جاری و ساری است و مرزبانان برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم در تلاش برای پیشی گرفتن از یکدیگر بگیرند.

این مقام مسئول، ارتقاء آمادگی عملیاتی و تعاملات در سطوح مختلف و کاهش آسیب‌پذیری را سه راهبرد مرزبانی براساس منشور تدوینی عنوان کرد و ادامه داد: با اتخاذ این سه راهبرد به دستاوردهای خوبی رسیدیم و در عین توجه به این سه راهبرد، چهار عنصر ایمان به خدا، احترام، انضباط و ادب و اصل سوم آگاهی، اطلاعات، دانستنی‌ها و مهارتها و اصل چهارم اقتدار را دنبال کردیم.

رضایی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریتهای نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به دلیل وظایف و مسئولیت سنگینی که در قبال نظام جمهوری اسلامی ایران دارد، مقدس است، این نیرو، مسئولیت خطیر تأمین امنیت را از نقطه صفر مرزی تا دل شهرها و روستاها عهده‌دار می‌شود و این وظیفه خطیر به نیروی انتظامی قداست خاصی بخشیده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به مأموریتهای نظامی، انتظامی و دفاعی مرزبانی، تصریح کرد: از حمایتهای بی‌دریغ سردار حسین اشتری؛ فرمانده و هیئت رئیسه نیروی انتظامی از مرز و مرزبانی قدردانی ویژه‌ای دارم، انصافاً مرزبانی همواره به لحاظ پشتیبانی‌های مختلف اعم از جذب نیروی انسانی کارآمد و متعهد، تزریق و تخصیص تجهیزات و اعتبارات مورد توجه و عنایت ویژه سردار اشتری قرار گرفته است.

جانشین رئیس پلیس کشور بیان کرد: فرمانده نیروی انتظامی در امر آموزش مستمر نیروها توجه و تأکید ویژه‌ای داشته و دارند و در این میان تمرکز در آموزش مرزبانان و ارتقاء مهارت آنها مورد تأکید و حمایت سردار اشتری بوده است.

وی ادامه داد: انسجام مدیریتی و تخصصی در مرزبانی حاکم و امروز جهت‌گیری‌های مرزبانی ناشی از رویکرد تجربه، تعقل و تاکتیک است و همانگونه که  برای تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی تلاش می‌کنیم برای محقق شدن مرزبان در تراز انقلاب نیز حرکت و اقدام می‌کنیم.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به تصویب طرح جامع مرزبانی تصریح کرد: امروز مرزبانی این مدال افتخار را دارد که مدافع حریم امن جمهوری اسلامی ایران باشد و از طرفی نیروی انتظامی این مدال و افتخار را دارا است که طرح جامع مرزبانی به تصویب فرماندهی معزز کل قوا رسیده و در جهت شاخصه‌ها و اولویتهای این طرح جامع حرکت و اقدام می‌کنیم.

رضایی با اشاره به نقش خانواده‌های مرزبانان در کسب موفقیتهای مرزبانی، گفت: به سهم خود از تک تک خانواده‌های مرزبانان غیور و ایثارگر تشکر می‌کنم و باید بگویم همواره خود را مدیون ایثارگری‌ها و صبوری‌های این خانواده ها می‌دانم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: جز با حمایتهای معنوی و راهبردی فرماندهی معزز کل قوا  به این موفقیتها دست نمی‌یافتیم از طرفی دستاوردهایمان مدیون خون کسانی است که در راه صیانت از مرز و کشور جان عزیز خود را فدا کردند، مدیون شهدا هستیم و ان‌شاءالله خداوند عاقبت ما را نیز ختم به شهادت کند.

گفتنی است در این مراسم ضمن تقدیر از سردار قاسم رضایی؛ جانشین فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده سابق مرزبانی، سردار احمدعلی گودرزی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی نیروی انتظامی معارفه شد.

فرمانده جدید مرزبانی نیروی انتظامی منصوب شدنیروی انتظامی برای برافراشتن پرچم انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فرماندهان نظامی ایران مرزبانی ناجا پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرماندهان نظامی ایران مرزبانی ناجا پلیس فرماندهان نظامی ایران مرزبانی ناجا پلیس جانشین فرمانده نیروی انتظامی مرزبانی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد

سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

رادان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزو اولین بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود، تقدیر و تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان