Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت میدان دادن به بخش خصوصی گفت که در این صورت تحول بزرگی در اقتصاد کشور ایجاد می‌شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مجید ناصری نژاد در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی وضعیت اقتصادی کشور گفت: مجلس باید برای این گونه مسائل وقت بیشتری بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال سال جهش تولید است و مجلس انقلابی و ولایی باید برای این موضوع وقت بگذارند تا نمایندگان در مورد این موضوع مهم کشور پیشنهاد بدهند و اظهارنظر کند.

وی با اشاره به اظهارات وزیر اقتصاد در مورد ایجاد پنجره واحد در حوزه اقتصاد یادآور شد: تا جایی که من می‌دانم پنجره واحد تشکیل نشده است در حال حاضر مجوز گرفتن و تولیدکردن از سخت ترین کارها در عرصه اقتصاد است در این راستا رفع موانع تولید از ضروریات به شمار می رود، باید موانع  تولید را برداریم و به بخش خصوصی اعتماد کنیم.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ظرفیت‌های زیادی در بخش خصوصی وجود دارد که اگر به آنها میدان بدهیم تحول بزرگی در اقتصاد کشور ایجاد می‌شود. متاسفانه سالهاست بخش خصوصی بر اثر رقابت با بخش دولتی تحت فشار بوده است.

ناصری نژاد در پایان بر ضرورت توجه به سرمایه گذاری در مناطق محروم و مرزی تاکید کرد و گفت که باید امتیاز خاصی برای سرمایه  گذاران در این خصوص قائل شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسایل اقتصادی کشور مجلس یازدهم بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در نشست شورای معاونان آن وزارتخانه بار دیگر از نیروهای مسلح، ستاد کل نیروهای مسلح و شورای عالی امنیت ملی به دلیل انجام این عملیات غرورآفرین قدردانی کرد و افزود: وعده صادق یک عملیات بسیار بزرگ بود که با وجود توان پدافندی آمریکا، انگلیس و فرانسه در حمایت از رژیم صهیونیستی با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰ سال سرمایه‌گذاری کرده و از حمایت‌های تمام عیار رژیم آمریکا م برخوردار بوده است اما جمهوری اسلامی ایران تنها با اتکا به خدای متعال به توان دفاعی خود متکی است و باید به اقتدار و عزتی که جوانان فرهیخته و دانشگاهی ما خلق کردند، افتخار کرد.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه ابعاد این عملیات بسیار حائز اهمیت و قابل واکاوی است، اضافه کرد: مهم تر از این عملیات، تصمیم بزرگ و عظمت آفرینی بود که در سایه رهنمودهای حکیمانه و شجاعانه رهبر فرزانه انقلاب برای اجرای این عملیات اتخاذ شد.

وحیدی، دوراندیشی رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی را عامل اصلی تصمیم‌های بزرگ در کشور دانست و یادآور شد: این تصمیمات بزرگ همواره راه انقلاب را در عرصه‌های خطیر گشوده است، هر چند عده‌ای اندک که سروصدای بلندی دارند از روی حسادت و بغض نخواهند این تصمیمات بزرگ را ببینند و بپذیرند.

وی خاطرنشان کرد: البته مردم بزرگ ایران و جوانان آن قدرشناس هستند. دانشگاهیان و فرهیختگان جامعه باید به این تصمیمات بزرگ که جهان با حساسیت نظاره‌گر آن بود و درباره این عملیات، دستاوردهای آن و تغییر و تحولاتی که در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی گذاشته است، بحث، گفت وگو، تحلیل و ارزیابی کنند.

دیگر خبرها

  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • رئیس رسانه ملی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • وعده صادق تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • بادامچیان: نمایندگان هفتم خرداد مشخص می‌کنند که رئیس مجلس کیست
  • «وعده صادق» تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد
  • حل چالش حقوق کارگران در میدان بهارستان / راهکار صولت برای فرار از چالش حقوق کارگران