Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@00:14:24 GMT

کسی حاضر به ساخت بیمارستان میلاد در اصفهان نیست

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۰۹۴۴

کسی حاضر به ساخت بیمارستان میلاد در اصفهان نیست

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان به همکاری شهرداری و شورای شهر اصفهان در دوره قبل با تأمین اجتماعی برای تخصیص راه‌اندازی بیمارستان میلاد در اصفهان گفت: این در حالی است که پس از چهار سال هنوز کسی برای اجرای این طرح اقدامی انجام نداده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اعتصام‌پور صبح امروز (یکشنبه) با حضور در یکصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه حدود ۶۵ درصد از مردم استان اصفهان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند، اظهار کرد: این سازمان در استان اصفهان سه بیمارستان و ۲۷ مرکز درمانی فعال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیمه تأمین اجتماعی متولی هزینه کرد ۱,۵۰۰ میلیارد تومان در بخش درمان استان اصفهان طی یک سال است، اضافه کرد: در بخش درمان مستقیم با ۴۲۰۰ مرکز طرف قرارداد هستیم، در سال جاری دو مرکز دندانپزشکی را در استان راه‌اندازی کردیم و توسعه مراکز را در دستور کار داریم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه شورای هماهنگی درمان را در استان اصفهان پیشنهاد دادیم که اجرایی شده است، اضافه کرد: این شورا با حضور قطب‌های تعاملی حوزه درمان تشکیل شده است، کمیته‌هایی زیر مجموعه این شوراها تشکیل شده است که برنامه ریزی برای هماهنگ کردن هزینه‌ها و درآمدها را انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: این شورا می‌تواند الگوی موفقی برای کشور باشد و همه بخش‌های درمانی از آن استفاده کنند تا بازدهی بیشتری به ویژه در بخش مالی داشته باشند.

اعتصام‌پور توسعه مراکز درمانی تأمین اجتماعی به ویژه بازسازی کامل بیمارستان غرضی، توسعه بیمارستان شریعتی و توسعه دیگر مراکز درمانی را از دستاوردهای درمان تأمین اجتماعی اصفهان طی سه سال اخیر دانست و افزود: این امر منجر به این شد که در دو بحران اعتراضات آبان و بحران شیوع کرونا بیمارستان غرضی به بیمارستان اصلی مراجعات در این ایام تبدیل شود.

وی اضافه کرد: در آبان ماه با توجه به شرایط حاکم بر شهر پزشکان با موتورسیکلت تردد می‌کردند و این امر منجر شد تا سامانه موتورسیکلت در بیمارستان غرضی راه‌اندازی شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه در بحران کرونا نمره خوبی را دریافت کردیم، گفت: در هر ۲۷ پلی‌کلینیک در سطح استان به همه پزشکان آموزش دادیم که چگونه از داروها برای بیماران مبتلا به کرونا استفاده کنند.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار پلاسمادرمانی را در بیمارستان غرضی اصفهان آغاز کردیم، ادامه داد: این اقدام نتایج خوبی را داشت که در سطح کشوری در دست بررسی است.

اعتصام‌پور با بیان اینکه تعامل سازنده‌ای با خیران در بحران کرونا داشتیم، افزود: همچنین مداخلات روان درمانی را در بحران شیوع کرونا در دستور کار قرار دادیم و با استفاده از دو متخصص در این زمینه بر روی پرستاران و پزشکان کار کردیم.

وی با بیان اینکه ایجاد رینگ دوچرخه سواری از سپاهانشهر تا شهر ابریشم را ارائه داده‌ایم، افزود: شورای ترافیک استان نیز با این پیشنهاد موافقت کرده و شهرداری اصفهان می‌تواند با تسریع رینگ حفاظتی شهر اصفهان به اجرای این طرح کمک کند.

مدیردرمان تأمین اجتماعی استان اصفهان به همکاری شهرداری و شورای شهر اصفهان در دوره قبل با تأمین اجتماعی برای تخصیص راه‌اندازی بیمارستان میلاد در اصفهان گفت: این در حالی است که پس از چهار سال هنوز کسی برای اجرای این طرح اقدامی انجام نداده است.

وی با بیان اینکه نهادینه کردن "شهر محله" و توسعه همه جانبه اصفهان با حضور همه گرایش‌های سیاسی در دستور کار شورای شهر اصفهان قرار گیرد، ادامه داد: همه محلات اصفهان دارای شخصیت‌هایی هستند که می‌توان از آن بهره برداری‌های خوبی را داشت.

کد خبر 427409

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر اصفهان کرونا در اصفهان اعتراضات بنزینی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان شورای شهر اصفهان بیمارستان غرضی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت بیمارستان ۴۰۵ تختخوابی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/آماده باش پرسنل درمان در بیمارستان المحاویل در بابل
  • کسب مجوز استفاده از پوست‌های تک‌لایه و دولایه برای درمان بیماری‌های پوستی
  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت بیمارستان ۴۰۵ تختخوابی
  • عملیات عمرانی با «مَنقاش» در اصفهان
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد