Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی در دیداری تدارکاتی به مصاف سایپا رفت که از ترکیب و چینش جالبی سود می‌برد. تاریخ انتشار: 10:48 - 18 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۵۸۴

خبرگزاری میزان – تیم فوتبال پرسپولیس یکی از تیم‌هایی بود که بر صدور مجوز بازی تدارکاتی بعد از آغاز تمرینات که حدود سه ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بود، اصرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع، اما اینجاست که سرخ‌پوشان در اولین بازی تدارکاتی خود که با تیم سایپا انجام دادند با ترکیبی عجیب و دور از انتظار به زمین رفتند که تعجب همگان را برانگیخت.

پرسپولیس در نیمه اول این دیدار با ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، احسان حسینی، سینا مهدوی، ارسلان آزادی، محسن ربیع‌خواه، امیر روستایی، آریا برزگر، محمد حسینی، مهدی عبدی، سعید حسین‌پور و مهدی ترابی به میدان رفت. ترکیبی که تنها محسن ربیع‌خواه و مهدی ترابی از شاکله اصلی تیم در آن حضور داشتند و ۹ بازیکن آن، از بین نفرات ذخیره انجام شده بودند.

ترکیب سرخ‌پوشان در نیمه دوم اما به کلی دگرگون شد و با ترکیب علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمد حسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، احمد نورالهی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، وحید امیری و علی علیپور به میدان رفتند.

این در شرایطی است که پرسپولیس برای رسیدن به شرایط آمادگی و هماهنگی جهت ادامه لیگ، کمتر از دو هفته فرصت دارد و در این زمان کم نمی‌توان دیدار‌های تدارکاتی زیادی انجام داد. باید این موضوع را هم در نظر گرفت که بخش زیادی از این زمان صرف بدنسازی بازیکنانی می‌شود که مدت‌هاست از شرایط بازی دور هستند.

در این ارتباط یکی از اعضای کادر فنی باشگاه پرسپولیس به میزان گفت که انتخاب این ترکیب برای بازی تدارکاتی دلیل خاصی داشت. بازیکنان جوان در نیمه اول به میدان رفتند تا حریف را خسته کنند و بازیکنان باتجربه از نیمه دوم وارد زمین شدند. با این کار، ریسک مصدومیت سرخپوشان به پایین‌ترین حد خود رسید.

بیشتر بخوانید: توقف پرسپولیس مقابل سایپا در دیداری دوستانه/ رادوشویچ پنالتی مهار کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سردار آزمون و مهدی طارمی، زوج خط حمله تیم ملی فوتبال کشورمان با ارزش ۱۰ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست‌های ایران در جدیدترین ارزش گذاری سایت ترانسفر مارکت شناخته شدند. در لیست ۱۰ فوتبالیست گران قیمت ایران ۸ لژیونر دیده می‌شود و سهم فوتبالیست‌های لیگ ایران تنها ۲ بازیکن است. یعنی ۸۰ درصد بازیکنان ارزشمند کشورمان لژیونر هستند.

پیش از این مهدی طارمی با ارزش ۱۲ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست ایران بود ولی بعد از نیمکت نشینی های مدام ارزش این بازیکن تا ۱۰ میلیون یورو کاهش یافت تا ارزشش با سردار آزمون یکسان شود.

بر اساس گزارش سایت ترانفسرمارکت، سهم لیگ برتر ایران از ۱۰ فوتبالیست کشورمان در این فصل تنها ۲ بازیکن پرسپولیس یعنی محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی ترابی هستند که در رده هشتم و دهم ایستادند.

۱۰ فوتبالیست گران قیمت ایران به تفکیک باشگاه هایش به شرح زیر هستند:

۱-سردار آزمون(لورکوزن-رم) : ۱۰ میلیون یورو

۲-مهدی طارمی(پورتو) : ۱۰ میلیون یورو

۳-علیرضا جهانبخش(فاینورد) : ۳.۷۰ میلیون یورو

۴-مهدی قائدی(شباب الاهلی-اتحاد کلباء) : ۲.۵ میلیون یورو

۵-اللهیار صیادمنش(وسترلو) : ۲.۵ میلیون یورو

۶-محمد محبی(روستوف) : ۲.۵ میلیون یورو

۷-سامان قدوس(برنتفورد) : ۲ میلیون یورو

۸-محمدحسین کنعانی زادگان(پرسپولیس) : ۲ میلیون یورو

۹-علی قلی زاده(لخ پوزنان) : ۱.۵ میلیون یورو

۱۰-مهدی ترابی(پرسپولیس) : ۱.۳۰ میلیون یورو

کد خبر 845270 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان
  • ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت مشخص شد
  • مشخص شدن ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها