Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: رویداد المپیک یک سال به تعویق افتاد و به دلیل تعطیلی اردوها ورزشکاران افت کردند. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سید رضا صالحی‌امیری در حاشیه بازدید از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اظهار داشت: امسال با توجه به پدیده کرونا ورزش قهرمانی دچار چالش جدیدی شد و همه رشته‌ها دچار چالش شدند و همه دغدغه المپیک را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویداد المپیک یک سال به تعویق افتاد و به دلیل تعطیلی اردوها ورزشکاران افت کردند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه به تدریج شرایط به روند طبیعی برمی گردد.

 

صدور مجوز تمرینات ملی‌پوشان شنا در استخرهای تعیین شده

 

ادامه دارد ...

R1351/P/S3,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سید رضا صالحی امیری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سید رضا صالحی امیری سید رضا صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک

رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری (UCI) گفت که پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک ۲۰۲۴ مغایر با روح المپیک است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برندگان رشته‌های دوومیدانی المپیک 2024 در پاریس با تصمیم اتحادیه جهانی این رشته 50 هزار دلار جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

اظهارات جدید شهردار پاریس درباره امنیت المپیک 2024

دیوید لاپارتینت، رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در واکنش به پرداخت جایزه نقدی به برندگان رشته دوومیدانی در المپیک پاریس گفت: تصمیم برای پرداخت جایزه به برندگان مسابقات دوومیدانی در المپیک 2024 مغایر با روح المپیک است. روح المپیک به اشتراک گذاشتن درآمد و جذب ورزشکاران بیشتر برای رقابت در سراسر جهان است. نه تنها تمام پول را در بهترین‌ها سرمایه‌گذاری کنید، بلکه آن را بین بقیه تقسیم کنید. اگر ما پول را روی بهترین ورزشکاران متمرکز کنیم، فرصت‌ها برای ورزشکاران باقی‌مانده در سراسر جهان از بین خواهد رفت.

بازی‌های المپیک 2024 پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک
  • چالش تعطیلی پنجشنبه‌ها به زنجان رسید!
  • رئیسی به تیم ملی کشتی فرنگی تبریک گفت
  • رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی