Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:30:48 GMT

بازدید رنگرز از فدراسیون تیراندازی

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۱۲۶۹

بازدید رنگرز از فدراسیون تیراندازی

سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون تیراندازی بازدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، حسن رنگرز، سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، نصراله انصاری و علی رحمانیون از مسئولان این حوزه با حضور در فدراسیون تیراندازی با علی دادگر، رییس فدراسیون، رضا ملک محمدی دبیر، ناصر رسولی، رییس کمیته استعدادیابی و ایرج فروزان، رییس کمیته آموزش دیدار و از بخش‌های مختلف این فدراسیون بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رنگرز با بیان فعالیت انجام شده در فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: این فدراسیون با داشتن زیرساخت‌های مناسب و برگزاری دوره‌های آموزش، استعدادیابی و المپیاد اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده است که می‌تواند در المپیک ۲۰۲۲ نوجوانان سنگال موفق باشد.

 

سرپرست دفتر توسعه آموزش‌های پایه استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: انتظار می‌رود در المیپاد امسال نیز فدراسیون تیراندازی با شناسایی استعداد‌ها و نخبگان بیشتر گام‌های موثری در پشتوانه‌سازی و قهرمان پروری بردارد. فدراسیون تیراندازی در ادوار گذشته با برگزاری این مهم نشان داد پرکارترین فدراسیون در بحث برگزاری المپیاد بوده است.

 

او با اشاره به بحث آموزش تصریح کرد: در کنار استعدادیابی، فرآیند آموزش بسیار مهم است که با پرورش مربیان خوب میتوان چشم انداز خوبی از ورزش کشور ترسیم کرد.

 

در ادامه نیز علی دادگر گفت: فدراسیون تیراندازی با کسب ۶ سهمیه المپیک در بین سایر فدراسیون در صدر قرار دارد و توانسته با این مهم بهترین نتیجه تاریخ ورزش تیراندازی را رقم بزند. این فدراسیون شانس کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ را دارد و ان‌شاءلله با دعای خیر مردم این سهمیه‌های بیشتر خواهند شد.

کشتی حسن رنگرز تیراندازی (اسلحه)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی حسن رنگرز تیراندازی اسلحه فدراسیون تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر (سرپرست) تیم فوتبال سپاهان اصفهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

کد خبر 6086161

دیگر خبرها

  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد
  • تصاویر ورزش مختلط دخترها در لواسان که باعث برکناری شد
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی