Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@09:39:22 GMT

هزینه‌های درمانی 20 کودک بی‌بضاعت را «آقا حساب کردند»

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۱۳۴۵

هزینه‌های درمانی 20 کودک بی‌بضاعت را «آقا حساب کردند»

به همت آستان قدس رضوی، هزینه‌های درمانی20 کودک بیمار بستری در بیمارستان اکبر شهر مشهد پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، امین بهنام اظهار کرد: در سومین مرحله از اجرای طرح معنوی «آقا حساب کردند»، دستگیری و حمایت از اقشار کم برخوردار شهر مشهد در قالب پرداخت هزینه‌های بیمارستانی بیماران بی‌بضاعت در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کانون‎های خدمت خراسان رضوی اضافه کرد: این اقشار به واسطه بیماری یکی از اعضای خانواده از روال معمول کار و زندگی بازمانده‌اند و برای پیگیری امور درمانی و بازگشت سلامتی، نیاز به حمایت مالی و پرداخت هزینه‌های بالای بستری شدن دارند.

به گفته وی، برای اجرای این مرحله از طرح «آقا حساب کردند»، آستان قدس رضوی، مبلغ 30 میلیون تومان را با مشارکت خیرین مشهدی در نظر گرفته است که تا کنون برای تسویه‌حساب 20 کودک(تا 12 سال سن) بیمار بستری در بیمارستان اطفال «اکبر» شهر مشهد مبلغی حدود 10 میلیون تومان صرف شد.

بهنام همچنین تاکید کرد: این پرداخت‌ها از مسیر مراکز مددکاری اجتماعی که با اقشار نیازمند آشنایی کامل دارند، صورت می‌گیرد.

گفتنی است، قرار است 20 میلیون تومان باقیمانده از این اعتبار، طی هفته آینده در دو بیمارستان دیگر شهر مشهد هزینه شود.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد حرم مطهر رضوی شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در خصوص افزایش بهای بلیت قطار شهری اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بلیت مترو را از ۱۲۰۰ تومان به ۱۵۰۰ تومان افزایش دادیم اما مطالبه‌گری ایجاد شد که این افزایش زیاد است، بنابراین مجدد قیمت را به ۱۲۰۰ تومان بازگرداندیم.

وی افزود: در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مبلغ مترو هیچ افزایشی پیدا نکرد. از طرف دیگر هزینه تمام شده مترو برای هر نفر ۱۷ تا ۲۰ هزار تومان است که شهرداری باقی هزینه را یارانه می‌دهد.

حاجی‌بگلو بیان کرد: در سال ۱۴۰۳ بر اساس مصوبه شورای شهر که کمیسیون انطباق نیز تایید کرده، بهای بلیت از ۱۲۰۰ به ۱۵۰۰ تومان و به میزان ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: این میزان افزایش زیادی هم نیست، البته نگاه ما این است که هر چقدر بتوانیم هزینه را کاهش دهیم و خدمات را به صورت مطلوب‌تر و کم‌هزینه‌تر ارائه کنیم و این جزو اهداف شورا است، بر همین اساس ۲ سال هیچگونه افزایش نرخی نداشتیم.

وی اضافه کرد: نرخ تورم ۴۷ درصد است و ما مجاز بودیم بهای این خدمات را تا ۴۷ درصد نیز افزایش دهیم، اما این کار را انجام ندادیم و کمترین میزان افزایش را آن هم به میزان ۲۵ درصد و بعد از دو سال اعلام کردیم. اگر آن دو سال را در نظر می‌گرفتیم بهای بلیت باید ۴۰۰۰ تومان دریافت می‌شد، اما به خاطر رفاه حال زائران و شهروندان افزایش ۲۵ درصدی را اعمال کردیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تماشای بازی تراکتور - سپاهان رایگان شد
  • برخورداری ۷۰ هزار بیمار از خدمات درمانی هلال‌احمر در سال ۱۴۰۲
  • با مشاهده قیمت این داروها مغزتان سوت می‌کشد؛ از ژن درمانی و پیری زودرس تا سرطان چشم
  • شما هم می توانید یک یتیم را سرپرستی کنید ؛ با هزینه اندک شما و همت والای "ماه"
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • بایدن: دولت فدرال هزینه بازسازی پل فرانسیس اسکات را پرداخت می‌کند
  • واقعی شدن تعرفه پزشکی به نفع بیماران است | ارزان بودن خدمات درمانی باعث اضافه بار مراجعات بیماران شده است !
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد
  • نقش مهم مارینا گرانووسکایا در تخلف‌ مالی چلسی؛ کسر امتیاز در کمین آبی‌ها
  • کمک فوری برای درمان دختر یتیمی که دچار سوختگی شده است