Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@15:17:02 GMT

شروع به کار مجدد قرارگاه مبارزه با کرونا در رودان+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۱۳۸۲

شروع به کار مجدد قرارگاه مبارزه با کرونا در رودان+فیلم

زجردور از راه اندازی مجدد قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا با تشکیل۹ کمیته در بخش ها و دهستان های این شهرستان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار عباس زجردور فرمانده قرارگاه مبارزه با کرونا در رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: با نظر فرماندار و اعضای محترم شورای تامین شهرستان رودان قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان رودان مجددا شروع به فعالیت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا در رودان افزود: پس از تشکیل قرارگاه مرکزی در تمام بخش و دهستان های شهرستان رودان قرارگاه مشابه با کمیته های ۹گانه به شرح ذیل تشکیل و فعالیت خود را آغاز نمود.

زجردور با اشاره به وظایف کمیته های ۹گانه قرارگاه در بخش ها و دهستان ها ادامه داد: در هر بخش و دهستان مجدد کمیته کنترل اجتماعات وعروسی ها و مراسم ختم، کمیته کنترل ترددها، کمیته نظارت بر افراد قرنطینه خانگی و بررسی مشکلات احتمالی آنها، کمیته کنترل و نظارت بر بازار و کمیته ضدعفونی و گند زدایی تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: کمیته آموزش و آگاه سازی عمومی، کمیته جمع آوری اطلاعات، کمیته امور بانوان و کمیته پشتیبانی بخشی دیگر از کمیته های ۹گانه می باشد.

زجردور خاطرنشان کرد: هر کدام از کمیته ها متناسب با جمعیت تحت پوشش از یک نفر تا۱۰نفر زیر مجموعه دارد و یا به تعبیری در هر بخش قریب به صد نفر در قالب سازمان و با استفاده از تمام ظرفیت های موجود و با کمک بخشداران، دهیاران، فرمانده حوزه های مقاومت، پایگاهای مقاومت، بهداشت و درمان، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، شهرداران، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش در حال مقابله با ویروس منحوس کرونا هستند.

انتهای پیام/

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. . دانلود

منبع: دانا

کلیدواژه: قرارگاه مبارزه کمیته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی در دیدار با مردم دهستان دستجرد سفلی گفت: مسایل و مشکلات مهم مطرح شده در این نشست مورد توجه مسوولان استان قزوین قرار دارد و تمامی دستگاه‌ های متولی به آن اشرافیت دارند.

اعلایی افزود: متاسفانه استان قزوین در حوزه اعتبارات و زیرساخت هایی از جمله راه به دلیل تاخیر در استان شدن با کمبودهای متعددی همراه است و امروز با توجه به بودجه های محدود و هزینه های بالاتر پرداختن به این مسایل و مشکلات زمان بر است.

وی ادامه داد: در کنار تمامی محدودیت ها تلاش می شود با منابع و امکانات موجود به شکل ویژه و بهینه مسایل در دستور کار قرار گیرد و سعی می شود مشکلات در یک بازه زمانی معقول برطرف شود.

در این دیدار تعدادی از اهالی و مسوولان دهستان دستجرد سفلی به بیان مهم ترین مشکلات و دغدغه های این دهستان پرداختند.

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • کشف ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان