Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان اظهارداشت: سال گذشته ۲۵ میلیاردو ۶۶۰ میلیون تومان حامیان اکرام و خانواده محسنین به حساب فرزندان معنوی واریز کردند که این میزان ۳۴ درصد مشارکت در طرح اکرام و محسنین نسبت به سال قبل داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این طرح زمینه مشارکت مستقیم خیران در توانمند سازی خانواده‌ها را فراهم می‌کند، افزود: خیران نیکوکار برای کودکان ایتام مبلغ ۱۶ میلیاردو ۷۳۰ میلیون تومان، و برای کودکان محسنین ۸ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان واریز کردند.

فارسانی با اشاره به تعداد کوکان تحت حمایت از طرح اکرام و محسنین گفت: ۹ هزار و ۷۹۶ کودک هم اکنون از کمک‌های مستقیم حامیان بهره‌مند هستند که از این تعداد پنج هزار و ۷۸۹ کودک ایتام و چهار هزار و ۷ کودک طرح محسنین با موضوع سرپرست از کار افتاده هستند.

او افزود: متقاضیان طرح محسنین با مراجعه به کمیته امداد محل سکونت یا درگاه الکترونیکی این نهاد با انتخاب و تکمیل برگه‌های مربوطه می‌توانند حمایت از یک یا چند کودک را پذیرش نمایند.

اکنون ۹۰ هزار خانوار با جمعیت ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد لرستان است که از این مجموع ۶۷ هزار و ۸۰ نفر مددجوی معیشت بگیر هستند و ۱۱ هزار و ۵۱۳ خانوار در مناطق سیلزده لرستان دچار آسیب شدند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد طرح محسنین کودکان بی سرپرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۵۵ پایگاه حامی‌ یابی در شب‌های قدر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، قائم مقام کمیته امداد استان با اشاره به اینکه طرح حامی یابی برای ایتام کمیته امداد همزمان با هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در استان آغاز شده است گفت: این پایگاه‌ها در امکان مذهبی، مساجد و مکان‌های برگزاری مراسم شب قدر دایر است.

عبداللهی افزود: جذب حامی در سایر اماکن مذهبی خارج از استان از جمله مشهد و تهران و جذب حامی در اماکن برخوردار سطح استان را از برنامه‌های پیش بینی شده برای لیالی قدر در حوزه حامی یابی عنوان کرد. 

وی گفت: حامیان و خیران می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های حامی یابی در استان از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد ۵۶ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ و تماس با شماره ۰۹۱۵۳۶۳۵۵۹۱ و ۰۹۱۵۹۶۲۷۱۳۵ نسبت به ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

در خراسان جنوبی ۳۸ هزار و ۵۶۰ حامی ۱۰ هزار و ۴۷۰  فرزند ایتام و محسنین در استان را تحت حمایت دارند. 

دیگر خبرها

  • ۵۵۱ حامی ایتام در استان زنجان جذب شدند
  • فعالیت ۵۵ پایگاه حامی‌ یابی در شب‌های قدر
  • جذب ۵۵۱ حامی ایتام در استان زنجان
  • جذب ۵۵۱ حامی طی ماه رمضان در زنجان
  • آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد مازندران برای جذب حامی در شب‌های قدر
  • حمایت کمیته امدادآذربایجان غربی از بیش از ۱۸ هزار کودک نیازمند
  • فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر
  • اینجا آرزوها جان می‌گیرند/۱۰ هزار کودک اردبیلی چشم انتظار دستگیری
  • ۴هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند