Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@08:41:51 GMT

سیمافیلم سریال «رستگاری» را می سازد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۱۶۳۷

سیمافیلم سریال «رستگاری» را می سازد

به گزارش افکارنیوز،

موضوعات محور مقاومت در سوریه از مضامین استراتژیک و مهمی است که دارای سوژه های بکر و نابی است که هر یک با قصه ای جذاب می تواند برای مخاطب دیدنی باشد. سیما فیلم در همین راستا قصد دارد مینی سریالی با موضوع مقاومت در سوریه بسازد که جزء آثار الف فاخر این مرکز به شمار می آید.

اخبار چهره ها - مینی سریال «رستگاری» توسط مهدی کیا نوشته می شود و محمدرضا عباسیان تهیه کنندگی آن را عهده دار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال به تحولات سالهای گذشته سوریه توجه دارد.

نکته مهم درباره این ۲ اثر درباره سوریه تغییر رویکرد سیمافیلم در تولید این آثار است. به طور معمول فیلمنامه و طرح به مرکز سیما فیلم ارایه شده و از میان آنها برای تولید انتخاب می شود اما این بار سیما فیلم در این پروسه تغییر رویکرد داده و بر اساس نیاز مخاطب و جامعه طرح را به نویسنده و تهیه کننده سفارش داده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سیما فیلم سریال رستگاری مینی سریال سیمافیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تحول در رویکرد مدیران دولتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، جبار کوچکی نژاد با اشاره به شعار سال؛ با عنوان «جهش تولید، مشارکت مردمی»، گفت: اینکه مقام معظم رهبری در چند سال متمادی بر امر جهش تولید اشاره دارند؛ خود گویای اهمیت این مسئله در اقتصاد کشور است.   نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحولات اقتصادی کشور برپایه جهش تولید رقم می‌خورد، اظهار کرد: تولید به هیچ وجه نباید در کشور متوقف شود و باید با سازوکار‌هایی موانع از پیش روی تولید برداشته شود.   عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برای جهش تولید عزم راسخی داشته باشیم، بیان کرد: اگر قرار است برای رسیدن به جهش تولید همان مسیر قبل را در پیش بگیریم، حتما به نتایج مطلوب دست پیدا نخواهیم کرد لذا جهش تولید نیاز به تحول در رویکرد مدیران دولتی دارد و باید راهبرد دولتمردان در این بخش مشخص باشد.   وی با بیان اینکه قوانین خوبی در زمینه رونق و جهش تولید در مجلس یازدهم به تصویب رسید، تصریح کرد: مجلس یازدهم با تصویب قوانینی همچون قانون تسهیل در صدور مجوز‌های کسب و کار، قانون تامین مالی تولید، قانون چهش تولید دانش بنیان و جهش تولید مسکن شرایط را برای رونق تولید فراهم کرده است؛ بنابراین دولت باید اجرای این قوانین را در دستور کار خود قرار داده و روی این موارد تمرکز کند.   کوچکی نژاد در ادامه تصریح کرد: در کنار موضوع جهش تولید، مقام معظم رهبری به درستی به موضوع مشارکت مردمی در این بخش اشاره داشته است؛ از این رو دولت باید شرایط را برای حضور و مشارکت گسترده مردم در امر اقتصاد تسهیل کند.   وی با بیان اینکه باید از سرمایه گذاران بخش خصوصی به جد حمایت شود تا شاهد ریل گذاری صحیحی در این بخش باشیم، گفت: مشارکت مردم در جهش تولید می‌تواند فرصت‌های از دست رفته اقتصاد ایران جبران کرده و شرایط را برای تحولات اقتصادی فراهم سازد.

دیگر خبرها

  • مردمی سازی اقتصاد در کرج ریل گذاری می شود
  • جایگاه رستگاری در جهان آشوبناک
  • چگونه آمالگام دقیق‌ترین ماکت‌های جهان را می‌سازد؟ (+عکس)
  • مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • ۳ رویکرد تحولی در زیرساخت‌های فرهنگی برای تحقق جهش تولید
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • تعریف ۵ رویکرد جهاد کشاورزی مازندران برای تحقق شعار سال
  • ضرورت تحول در رویکرد مدیران دولتی
  • «آنتن» دیگر گروگان «تولید» نیست/ ۱۴۰۳ بهار تولیدات سیمافیلم
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»