Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی از فعالیت بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ نیروی بسیجی و جهادی در راستای برگزاری رزمایش خبر داد و گفت: در این رزمایش ۱۳۶ هزار بسته معیشتی توزیع شده است. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، با توجه به شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی، مردم و دستگاه‌های مختلف بیکار ننشسته و هر کدام تلاش کردند تا به نوعی در شناسایی افراد نیازمند و کمک به آنها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آغاز شیوع کرونا شاهد اوج همدلی در جای جای ایران بودیم اما بعد از سخنان مقام معظم رهبری در زمینه رزمایش مومنانه، این رزمایش در استان خراسان جنوبی نیز استارت خورد.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری گفت: رزمایش سراسری کمک مومنانه برای کمک و خدمت رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج همزمان در سراسر کشور در استان آغاز شد.

همدان| توزیع 300 بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا/ جهاد همچنان ادامه دارد5000 بسته معیشتی از سوی آستان قدس رضوی ‌بین نیازمندان قمی توزیع شد ‌28 میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان استان بوشهر توزیع شد

هنری افزود: در ستادهای استانی و شهرستانی رزمایش نیز هماهنگی برای توزیع اقلام و بسته‌ها بین مناطق ضعیف‌تر انجام شد و  اولین اقدام پایگاه‌های بسیج شناسایی خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در روستاها و شهرها و تهیه بانک اطلاعاتی جامع بوده که با توجه به اشراف کامل پایگاه‌های بسیج به مردم روستا و محله با محوریت مساجد تهیه شد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های این رزمایش شناسایی حامیان مالی برای افراد مدنظر و اتصال آنها به همدیگر برای پشتیبانی مالی مداوم از خانواده تا رفع کامل مشکلات ناشی از این بیماری بود. یکی دیگر از موضوعات مهم این رزمایش نیز شرکت همه اقشار مردم با هر میزان توانایی کمک در این طرح بوده که باعث ترویج فرهنگ انفاق در جامعه شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: از ابتدای شروع رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان همه مردم نوع‌دوست، نهادهای حاکمیتی، استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان، سپاه و بسیج، موسسات خیریه و گروه‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی که در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب سنگ تمام گذاشتند و همکاری کردند.

هنری افزود: تا روز شنبه 17 خردادماه بیش از 136 هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا در سطح استان با حفظ شأن، جایگاه، عزت و آبروی نیازمندان بین آن‌ها توزیع شده که ارزش ریالی آن 32 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

وی با قدردانی از مشارکت اقشار مختلف مردم نوع دوست استان گفت: مازاد بر بسته‌های توزیع شده، جمع کمک‌های نقدی و غیرنقدی استان بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: با توجه به تعطیلی بخش قابل توجهی از کسب و کارها به واسطه بیماری کرونا و در راستای رزمایش بحث بخشش اجاره در برنامه مردم بوده که با کمک خیرین تاکنون اجاره بیش از یک هزار و 100 واحد تجاری در استان به ارزش ریالی 750 میلیون تومان بخشیده شده است.

هنری افزود: در زمینه پرداخت وام به مشاغل آسیب دیده از کرونا توسط خیرین نیز بیش از 142 فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ 467 میلیون تومان به صورت مردمی پرداخت شده است. 

وی بیان کرد: در زمینه پخت غذای گرم نیز با کمک کمیته امداد و سایر خیرین و هیئت‌های مذهبی حدود 283 هزار پرس غذای گرم به ارزش ریالی 2 میلیارد و هشتصد میلیون تومان در بین محرومین و آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی همچنین از فعالیت بیش از 5 هزار و 400 نیروی بسیجی و جهادی در راستای برگزاری رزمایش و در بحث بسته بندی، توزیع و شناسایی خانواده‌های آسیب دیده و محروم در سطح استان خبر داد.

انتهای پیام/254/ ع

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی میلیون تومان خراسان جنوبی آسیب دیده بسته معیشتی توزیع شده توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان