Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: خط دو مترو تبریز تعطیل بود و دو تی‌بی‌ام در این خط بیکار است و تعطیلی هر روز دستگاه‌ ها به ضرر تبریز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عبدالله تقی پور امروز دزر جلسه شورای شهر تبریز با اشاره به عزم شورای پنجم‌ برای‌ تکمیل‌ خط یک  قطار شهری تبریز اظهار داشت: امروز یک هزار و 400 میلیارد تومان برای تکمیل خط یک قطار شهری لازم بوده و تاکنون ارقام بالایی برای تکمیل خط یک هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم خط یک را به بهره‌برداری برسانیم و خطوط چهارگانه راه‌اندازی شود دیگر نیازی به صرف‌ بسیاری از هزینه‌های مسیر گشایی و امثال آن نیست.

عضو شورای شهر تبریز افزود: در خط یک اکنون مدت انتظار در مترو ۱۷ دقیقه است که این زمان مناسبی نیست که در جلسه‌ کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک مقرر شد زمان انتظار کاهش یابد.

تقی‌پور اضافه کرد: گسترش پاره‌خط ها باید اولویت حمل ونقل عمومی باشد.

وی با بیان اینکه خط دو تعطیل بود و دو تی‌بی‌ام در این خط بیکار است و تعطیلی هر روز دستگاه‌ ها به ضرر تبریز است.

تقی‌پور اظهار داشت: خط پنجم‌ قطار شهری تحت عنوان قونقا‌ به راه‌ آهن‌ در کمیسیون‌ و شورا بررسی‌ نشده‌ است.

 وی با بیان اینکه ۶۰۰ میلیارد تومان پول قطار شهری در بانک است گفت: با وجودی که این مبلغ از بانک شامل سود می شود اما بازهم به ضرر شهرداری  بوده و نمی‌توانیم از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در مترو استفاده کنیم تامین نیاز‌ خط یک قطار شهری از محل منابع غیر نقدی شهرداری تبریز اختصاص یابد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: براساس اعلام سازمان قطار شهری زمان انتظار در مترو از ۱۷ دقیقه به ۱۳ دقیقه کاهش یافته که قابل تقدیر است.

تقی‌ پورپاسخ داد: دلیل تعطیلی خط ۲ مترو این است که مشکل تفاوت ارزی در قرارداد وجود دارد که این باید حل شود. هرمقدار این کار دیرتر انجام شود به ضرر تبریز است.

وی اظهار داشت: بحران ویروس کرونا نیز باعث تعطیلی بلند مدت شد که مقرر شد تمام پرداخت حقوق کارکنان انجام شود.
 

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: فیش های حقوقی بانک خبرنگار خبرگزاری فارس عضو شورای اسلامی شهر تبریز قطار شهری مترو تبریز شهرداری تبریز سرمایه گذاری فارس تبریز قطار شهری شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال تعطیل شد

به گزارش قدس آنلاین، با تصمیم کادر فنی تیم فوتبال استقلال، تمرین امروز این تیم برگزار نخواهد شد و بازیکنان به استراحت می‌پردازند.

 تمرینات استقلال از فردا برای آماده‌سازی دیدار با تراکتور تبریز در کمپ حجازی پیگیری خواهد شد.

تیم استقلال چهارشنبه هفته آینده در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • قطار ملی مترو در انتظار ورود به چرخه خدمت‌رسانی
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز
  • اقدام به خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز / جزئیات
  • اقدام به خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز