Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@00:40:54 GMT

تیروکمان ایران به دنبال کسب سهمیه از جام جهانی فرانسه

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۱۸۵۹

تیروکمان ایران به دنبال کسب سهمیه از جام جهانی فرانسه

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیر و کمان، فدراسیون جهانی تیروکمان تاریخ برگزاری مسابقات توزیع سهمیه المپیک را اعلام کرد. این مسابقات شامل مسابقات قاره‌ای و جهانی است که قرار است سهمیه المپیک در آنها توزیع شود. با توجه به اینکه مسابقات قاره‌ آسیا تمام شده و سهمیه‌های قاره‌ای توزیع شده است، ایران تنها در مسابقه جام جهانی باید شانس خود را برای افزایش سهمیه المپیک امتحان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات جام جهانی قرار بود خرداد ماه امسال در آلمان برگزار شود اما با شیوع ویروس کرونا این مسابقات لغو شد. تاریخ جدید این مسابقات خرداد ۱۴۰۰ به میزبانی فرانسه و شهر پاریس خواهد بود.

تیرانداز و کمان ایران توسط میلاد وزیری در مسابقات آسیایی تایلند یک سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده است.

تاکنون تکلیف ۵۷ درصد از سهمیه‌های تیرو کمان برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ مشخص شده است. مسابقات کسب سهمیه در اروپا و آمریکا باقی مانده است و در نهایت آخرین مسابقات کسب سهمیه، مسابقات جام جهانی پاریس خواهد بود که ایران نیز در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت

کد خبر 4943257

منبع: مهر

کلیدواژه: تیر و کمان کسب سهمیه المپیک آلمان فرانسه تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فیفا لیگ برتر والیبال کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان کشتی آزاد فدراسیون کشتی سهمیه المپیک جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد

 

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم کشتی فرنگی ایران که پیش از این و در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ صربستان توانسته بود در اوزان ۶۰، ۶۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم صاحب سهمیه شود. در مسابقات گزینشی قاره آسیا نیز توسط امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم و علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم صاحب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد تا سهمیه کامل را برای حضور در بازی‌ها بدست آورد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۱ علی محمد ال عبوداح از عراق را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۵ لی یو از چین را شکست داد و سهمیه المپیک پاریس را بدست آورد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ از سد آسان ژانیشوف از قرقیزستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل جالگاسبای بردی مرادوف دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان و قهرمان بازی‌های آسیایی از ازبکستان به پیروزی رسید و سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس فرانسه را کسب کردند
  • کسب سهمیه المپیک پاریس فرانسه توسط فرنگی کار خوزستان
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم
  • ترکیب نهایی کشتی آمریکا در المپیک مشخص شد