Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@15:55:01 GMT

افزایش 20 درصدی نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۱۹۶۴

افزایش 20 درصدی نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در زنجان

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از افزایش 20 درصدی نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در زنجان خبر داد و گفت: موضوع در شورا تصویب و پس از ابلاغ کمیته تصویب اجرایی خواهد شد.

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هفته گذشته افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در شورای شهر تصویب و برای تصویب نهایی به فرمانداری ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه متوسط افزایش قیمت نرخ تاکسی و اتوبوس در حدود 20 تا 25 درصد خواهد بود، تصریح کرد: نرخ دقیق پس از اعلام کمیته تطبیق و تصویب ستاد تنظیم بازار اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمیته تطبیق 14 روز فرصت دارد که نظر خود را درباره نرخ تصویب شده شورا اعلام کند، اضافه کرد: افزایش نرخ‌ها قبل از زمان ابلاغ خلاف قانون است.

راشاد ادامه داد: هر زمان که کمیته تطبیق نظر خود را در ارتباط با نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس اعلام کند، اجرای آن آغاز خواهد شد، اما تاکنون مصوبه کمیته تطبیق به دست شورا نرسیده است.

فرماندار زنجان نیز در این باره گفت: نرخ پیشنهادی درباره نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس از سوی شورا به کمیته تطبیق رسیده و در این راستا هماهنگی لازم با ستاد تنظیم بازار انجام شده است.

رضا عسگری گفت: آنطور که هماهنگی انجام شده این هفته ستاد تنظیم بازار تشکیل و پس از مصوبه این ستاد نرخ‌ها قابلیت اجرایی شدن را خواهد داشت.

وی ادامه داد: نرخ‌های تعیین شده در چارچوب ملی و با همان درصد هم در شهر زنجان اجرایی خواهد شد، اما اجرای نرخ قبل از تصویب خلاف قانون است.

عسگری در ارتباط با اجرای این طرح گفت: امیدواریم قبل از پایان مهلت دو هفته‌ای این موضوع تعیین تکلیف و به شهرداری ابلاغ شود، تا بتوان طرح را از پایان خرداد و یا اوایل تیرماه نرخ‌های جدید اجرایی شود.

فرماندار زنجان در ارتباط با کنترل قیمت‌ها پس از افزایش قیمت نان و تاکسی و اتوبوس در زنجان گفت: طبیعتا وقتی مباحث در ستاد تنظیم بازار مطرح می‌شود، آثار مربوط درباره آثار سوء افزایش قیمت نرخ‌ها بررسی می‌شود، از همین رو قطعا از این کار جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس تاکسی و اتوبوس ستاد تنظیم بازار کمیته تطبیق خواهد شد نرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و مترو از اول اردیبهشت چقدر گران شدند؟ (اینفوگراف)

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از اول اردیبهشت نحوه محاسبه قیمت مترو به ازای مسافت طی شده چطور است؟

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۱ درصدی کرایه تاکسی در قزوین
  • جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  
  • شوک به رانندگان اسنپ و تپسی | صفر تا صد افزایش کرایه تاکسی در ۱۴۰۳
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و مترو از اول اردیبهشت چقدر گران شدند؟ (اینفوگراف)
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • افزایش ۴۰ درصدی ‌کرایه‌های ‌‌حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • گلایه از افزایش ۷۰ درصدی کرایه تاکسی ون‌ها
  • کرایه‌ تاکسی و اتوبوس چقدر گران شد ؟
  • میزان افزایش کرایه تاکسی در ۱۴۰۳؛ اسنپ و تپسی هم گران شد؟