Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:15:17 GMT

کشف 266 کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۱۹۷۴

کشف 266 کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 266 کیلوگرم تریاک در بازرسی از سواری پژو پارس در شهرستان بیرجند خبر داد.

سردار مجید شجاع اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاعاتی دریافت کردند که قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند محموله‌ای از مواد مخدر را از مسیر خراسان جنوبی به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند که موضوع پیگیری و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار مأموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران محورهای فرعی و کویری اطراف شهرستان بیرجند را رصد و کنترل کردند که در این رابطه به یک سواری پژوپارس مشکوک شدند و با هماهنگی مقام قضائی خودرو را تحت نظر قرار دادند.

شجاع افزود: مأموران با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متورای شد که با اقدام قاطع پلیس خودرو متوقف و بازرسی شد.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو 266 کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر کردند و در ادامه عملیات یک سواری پراید که خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می کرد توقیف و راننده آن را دستگیر شد.

شجاع خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ترياك خراسان جنوبی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سردار علی ابراهیمی گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین و با آگاهی ماموران، یک دستگاه کامیون حامل بار صیفی جات که از کرمان عازم یکی از شهرهای شمالی کشور بود، مورد رصد قرار گرفت.   وی ادامه داد: با توقف کامیون حامل بار صیفی جات شامل خیار، گوجه و پیاز بود، ماموران با هوشیاری پس از بررسی و جستجوی دقیق موفق به کشف مقادیری موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای نیز جاسازی شده بود را کشف کردند.   فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر در این رابطه علاوه بر کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر، یک نفر را به عنوان متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل شده در این رابطه نیز به مراجع قضایی استان ارسال شد.   سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه پلیس در مقابله و مبارزه با سوداگران موادمخدر از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد، افزود: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه اقدامات مشکوک در زمینه فعالیت موادمخدر، مراتب را بلافاصله به سامانه پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.   فرماندهی انتظامی استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۹۰ کیلوگرم ماده مخدر را کشف و ۴۹ قاچاقچی را نیز دستگیر کرده است.      

 

دیگر خبرها

  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی