Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهمین کنفرانس «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» به صورت برخط (آنلاین) در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ۲۰ تا ۲۵ خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، دبیر نهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با بیان این‌که موضوع این کنفرانس بررسی راه‌های تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و ضمانت‌های اجرای آن است، گفت: شخصیت‌های برجسته دانشگاهی و حوزوی مخاطب اصلی کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی اکبرزاده از اجرایی شدن الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از سال ۱۴۰۰ هجری شمسی در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: فعالیت در زمینه تهیه این الگو از سال ۱۳۹۰ در کشور آغاز و مقرر شده است با ابلاغ مقام معظم رهبری از سال آینده اجرایی شود. این الگو بالاترین سند سیاست‌گذاری کلان کشور خواهد بود.

وی با بیان این‌که مشارکت جدی مردم در زمینه‌های اجتماعی تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت وجود دارد، افزود: ضمانت اجرای این الگو مربوط به بخش حاکمیتی و شکل‌گیری یک عزم جدی در بدنه حاکمیت برای اجرای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است که در دستور کار این کنفرانس قرار دارد.

اکبرزاده درباره داوری مقالات ارسالی به دبیرخانه کنفرانس اظهار کرد: مقالات برگزیده یا به صورت شفاهی و یا به صورت پوستر ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس به صورت برخط (آنلاین) در مرکز اسلامی ایرانی پیشرفت افزود: شرایط کرونایی برگزاری حضوری و میدانی کنفرانس را دشوار کرده اما با استفاده از فناوری آنلاین متقاضیان داخلی و خارجی بیشتری می‌توانند در مراسم حضور داشته باشند.

دبیر نهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز به نشانی conference.olgou.ir ثبت‌نام رایگان داشته باشند و پس از دریافت کد رهگیری و وارد کردن آن در سیستم ثبت‌نام به تالار کنفرانس در فضای مجازی ملحق شوند.

این مراسم ۲۰ تا ۲۵ خرداد ماه از ۸ صبح تا ساعت ۲۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 427428

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هویت ایرانی اسلامی ایران اسلام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نهمین کنفرانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون آموزشی وزارت علوم و هیئت همراه ضمن بازدید از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در نشست شورای آموزشی و پژوهشی این دانشگاه حضور یافتند.
عموعابدینی با بیان فعالیت‌های خوب دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در کاربرد فناوری‌های راهبردی، اظهار داشت: نزدیک ۲۰۰ دانشگاه در دنیا با الهام از مدل دانشگاهی تمدن ایرانی به سمت حکمت‌بنیان و تمدن‌ساز شدن در حال حرکت هستند. در همین راستا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ذیل برنامه توسعه هفتم در طرح تحول آموزش عالی، به‌دنبال حکمت‌بنیان شدن دانشگاه‌های کشور بوده است.
وی افزود: طبق برنامه‌ریزی در مرحله اول ۳۰ دانشگاه رویکرد خود را به حکمت‌بنیان تغییر خواهند داد. خوشبختانه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر جزء معدود دانشگاه‌های حکمت بنیان و تمدن‌ساز کشور است که این تحول را از قبل شروع کرده است.
سپس فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر ایجاد دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) را از برکات انقلاب اسلامی دانست که در سال ۱۳۵۹ برای تربیت افسر ویژه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تأمین نیاز‌های سایر سازمان‌های دریایی کشور از جمله شرکت ملی نفتکش، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، دریابانی فراجا، شیلات، آموزش و پرورش و... شروع به فعالیت کرد.
امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری اظهار داشت: مفتخر هستیم که مأموریت بزرگ ناوگروه ۸۶ که برای اولین بار در تاریخ دریانوردی کشور اتفاق افتاد، توسط دانش‌آموختگان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر و با ناوشکن تمام ایرانی دنا انجام گرفت.
گفتنی است در این نشست معاونین آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)، توانمندی‌های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه را تبیین کردند.

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • ۳۱ فروردین، برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور
  • برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۳۱ فروردین
  • مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است
  • مراغه میزبان نهمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران
  • ساری در زمینه های مختلف باید الگوی دیگر مراکز استان ها باشد
  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد