Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین شهرک مواد موثره دارویی در خاورمیانه و خط تولید استامینوفن در مراسمی با حضور معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو در شازند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز در مراسمی با حضور شانه‌ساز معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی، سیدمحمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و جمعی از مسوولان محلی  نخستین شهرک مواد موثره دارویی در خاورمیانه و خط تولید استامینوفن افتتاح و مورد بهره‌‌برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم فاز اول این شهرک مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

با بهره‌برداری از این شهرک شهرستان شازند تامین کننده بخش عمده استامینوفن کشور خواهد شد.

در حال به روز رسانی

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مسجد صاحب الزمان (عج) دشت سر آمل

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتبی(ع)  مسجد صاحب الزمان(عج) روستای نوده عطایان‌ بخش دشت سر آمل  به بهره برداری رسید.

 مسجد صاحب الزمان (عج) بخش دشت سر با مساحت ۵۰۰۰ متر و با زیربنای ۷۰۰متر در دوطبقه با هزینه بیش از ۳میلیارد تومان از محل مشارکت اهالی این روستا  طی دوسال  بهره برداری شد.

 امام جمعه بخش دابودشت ودشت سر با اشاره به اهمیت ویژه ساخت مسجد ، گفت: درقرآن آمده اهل ایمان به خدا و روز قیامت ، به فکر آبادانی مسجداست و آبادانی مسجدیعنی اینکه مسجد را بسازیم ،زیباکنیم‌ ،تمیز نگه داریم و همچنین حضور درمساجد است.

 حجت الاسلام سید مصطفی محمدی افزود: ما در  دو بخش دابودشت ودشت سر و شهرستان  آمل مساجد‌ پویا و آباد زیادی داریم خاطرنشان کرد:  مسجد سنگر است و درهمه جای کشور اگر مسجد آباد باشد می‌توان در بقیه مسائل امور معنوی واخلاقی و اجتماعی کشور پیشرفت داشت.

روستای نوده عطایان بخش دشت سر در۱۳ کیلومتری شهرستان آمل قراردارد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی در نوروز ۱۴۰۳
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به شهروندان در ایام نوروز
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به هموطنان
  • بهره‌برداری ۳۶۰ هزارمیلیاردریال پروژه درسفر رئیس جمهور به کردستان
  • پالایشگاه جمع‌آوری گازهای مشعل با حضور رئیس جمهور در دهلران بهره‌برداری می‌شود
  • افتتاح مسجد صاحب الزمان (عج) دشت سر آمل
  • افتتاح ۸۱ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال