Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@05:02:51 GMT

رئیس سازمان محیط زیست از دریاچه ارومیه بازدید می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۲۲۴۵

رئیس سازمان محیط زیست از دریاچه ارومیه بازدید می‌کند

عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست فردا از دریاچه ارومیه بازدید می‌کند. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست فردا به آذربایجان‌غربی سفر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر علاوه بر بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه از روند احداث سد کانی سیب، تونل انتقال آب و دریاچه ارومیه بازدید خواهند داشت.

گزارش| امید حیات به نگین آبی آذربایجان برگشت / دریاچه ارومیه این روزها حال خوشی دارد‌وزیر نیرو‌: احیای دریاچه ارومیه ‌با جدیت دنبال می‌شود / رهاسازی 6 میلیارد و 100 میلیون متر مکعب آب سدها به دریاچه

دریاچه ارومیه این روزها حال خوشی داشته و قرار است که تمامی پروژه‌های ستاد احیاء تا پیس از پایان سال افتتاح شود تا شاهد روزهای بهتر برای نگین آبی آذربایجان‌ باشیم.

با احیای دریاچه ارومیه شاهد رشد صنعت گردشگری و اشتغال‌زایی در سالیان آینده در ستان آذربایجان‌غربی خواهیم شد.

انتهای پیام/7548/ح

R7548/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دریاچه ارومیه رئیس سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدیداز پناهگاه حیات وحش دشت سوتاو و حمامیان بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عزیز عطایی ، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی به همراه بهزاد شیرپنجه رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش  و امید یوسفی کارشناس مسئول این اداره ، با حضور در شهرستان بوکان از پناهگاه حیات وحش دشت سوتاو و حمامیان این شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید که با هدف پیگیری روند اجرای اقدامات اولویت دار و تکمیلی در خصوص حفاظت و احیا جمعیت پرنده میش مرغ انجام شد ، از محل زمین های تحت تملک سازمان حفاظت محیط زیست که به صورت حفاظت مشارکتی با کشاورزان بومی منطقه مورد کشت قرار می گیرد ، بازدید به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • تدوین برنامه یک‌ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • تدوین برنامه یک ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • تدوین برنامه یکساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • افزایش ۱.۶ میلیارد متر مکعبی حجم آب دریاچه ارومیه
  • حجم آب دریاچه ارومیه ۱.۶ میلیارد متر مکعب افزایش پیدا کرد
  • حال خوب دریاچه ارومیه عیدانه ای به مسافران
  • دریاچه ارومیه میزبان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی
  • بازدیداز پناهگاه حیات وحش دشت سوتاو و حمامیان بوکان
  • بررسی روندآماده سازی زیرساخت های جشنواره ورزش‌های آبی در دریاچه ارومیه