Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین یورگن کلوپ سرمربی لیورپول که توانست فصل گذشته با غلبه بر تاتنهام در  فینال  لیگ قهرمانان  عنوان قهرمانی را برای قرمزهای آنفیلد به دست بیاورد معتقد است که بایرن مونیخ بخت نخست بالا بردن جام در این فصل از رقابتهاست. کلوپ که شاگردانش در مرحله یک هشتم شکستی تلخ برابر اتلتیکو مادرید را تجربه کردند تا از دور رقابتها حذف شوند در  مصاحبه‌ای با اسکای آلمان گفت:" بایرن مونیخ شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر که همه چیز به نفع آنها به نظر می‌رسد البته شرط لازم و کافی این است که وضعیت همینطور باقی بماند".

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" تیمی که به فینال می‌رود باید یازده نفری که به میدان می‌فرستد بهترین بازیکنانش باشند. تیم هایی که در سال های اخیر قهرمان چمپیونزلیگ شده‌اند به هر حال چنین امکانی را داشته‌اند. من به همین دلیل معتقدم بایرن امسال بیشترین شانس را دارد. حتی همین حالا اگر یکی از بازیکنان‌شان مصدوم شود زمان کافی برای بازگشت او به میدان قبل از شروع دوباره مسابقات وجود دارد".

واکنش تند کلوپ به شایعات عجیب در مورد قهرمانی لیورپول کد خبر 518852 برچسب‌ها تیم لیورپول فوتبال - لیگ برتر انگلیس فوتبال - بوندس لیگا آلمان فوتبال - لیگ قهرمانان اروپا تیم بایرن مونیخ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم لیورپول فوتبال لیگ برتر انگلیس فوتبال بوندس لیگا آلمان فوتبال لیگ قهرمانان اروپا تیم بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخلاف لیورپول، بایرن مونیخ همچنان به استخدام ژابی آلونسو امیدوار است

باواریایی‌ها می‌خواهند تا زمان اعلام رسمی آلونسو راجع به آینده‌اش، منتظر او بمانند

طرفداری | شب گذشته (پنجشنبه) خبر رسید ژابی آلونسو سرمربی موفق بایرلورکوزن که تصور می‌شد اصلی‌ترین گزینه سرمربی‌گری لیورپول پس از جدایی یورگن کلوپ در تابستان 2025 است، دیگر نامش در صدر فهرست قرمزها نیست و حالا سران لیورپول، وضعیت روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون را به‌صورت جدی پیگیری می‌کنند. بررسی‌های دقیق باشگاه لیورپول حاکی از این است آلونسو تمایل دارد حداقل برای یک فصل دیگر در بایرلورکوزن بماند و به کار فوق‌العاده‌ای که این باشگاه آلمانی را در آستانه کسب اولین قهرمانی بوندسلیگا قرار داده است، ادامه دهد.

اسطوره از لیست لیورپول کنار رفت؛ ژابی آلونسو در بایرلورکوزن می‌ماند! 

به گزارش فابریتزیو رومانو، با وجود ناامیدی لیورپول، بایرن مونیخ هم‌چنان به همکاری با ژابی آلونسو امیدوار است و می‌خواهد تا زمانی که این سرمربی تصمیمش را به طور رسمی اعلام نکرده، منتظر او بماند. همچنین فلوریان پلتنبرگ گزارش داد نمایندگان آلونسو هنوز پیشنهاد بایرن مونیخ را رد نکرده‌اند و با توجه به کنار رفتن لیورپول، اگر آلونسو بخواهد زودتر از موعد اتمام قراردادش با بایرلورکوزن (ژوئن 2025)، این تیم را در پایان فصل جاری ترک کند، مقصد بعدی او قطعا آلیانتس آرنا خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • فیلیپ لام: بایرلورکوزن قهرمان بوندسلیگا خواهد شد و این اتفاق خوبی است
  • ژابی آلونسو در بایرلورکوزن ماندنی شد
  • پرخواهان‌ترین مربی جهان در لورکوزن می‌ماند
  • لیورپول و کلوپ به دنبال جمع آوری همه جام‌های ممکن؛ آیا منچسترسیتی بازهم قهرمان انگلیس و اروپا می‌شود؟
  • برخلاف لیورپول، بایرن مونیخ همچنان به استخدام ژابی آلونسو امیدوار است
  • آب پاکی پدرخوانده روی دست بایرن: ژابی نمی‌آید!‏
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • نامه زیبای یورگن کلوپ به کودک طرفدار لیورپول: مضطرب نباش، روزهای خوب فرا می‌رسند
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن