Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@06:20:10 GMT

الکترونیکی شدن هدایت تحصیلی دانش آموزان

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۲۳۴۸

الکترونیکی شدن هدایت تحصیلی دانش آموزان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، جعفری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: در شرایط کرونایی، نمونه برگ‌های هدایت تحصیلی، پس از اعلام نتایج امتحانات، به صورت غیرحضوری و از طریق سه درگاه الکترونیکی سناد، همگام و شاد در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

او با بیان این که دانش‌آموزان می‌توانند پس از مشورت با اولیا و مشاوران مدارس، برای ثبت نام در یکی از رشته‌هایی که متناسب با توانایی، استعداد، رغبت و شخصیت آنان است اقدام کنند، افزود: مطالب آموزشی بارگذاری شده در کانال مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شبکه شاد می‌تواند راهگشای دانش‌آموزان و اولیای آنان در زمینه تحصیلی – شغلی، هدایت تحصیلی و بهداشت روان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

 آغاز امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم

جعفری گفت: همچنین دانش آموزان می‌توانند از طریق سامانه‌های "صدای مشاور" و "پیام مشاور" خدمات مشاوره‌ای را از که مشاوران مدارس، هسته‌ها و مراکز مشاوره به صورت مجازی دریافت کنند.

امسال حدود ۱۲ هزار دانش آموزان پایه نهمی در خراسان جنوبی باید انتخاب رشته تحصیلی کنند.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان آموزش و پرورش هدایت تحصیلی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت سفارش کتب درسی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، ظهر امروز_ چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده که پیش از این قرار بود از بیست‌وهشتم فروردین آغاز شود، از امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پایان خرداد ادامه دارد.

وی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) سفارش خود را ثبت کنند.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی «my.Gov.ir» یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی «my.medu.ir» یا سامانه «irtextbook.ir» مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز می‌شود و تا نهم شهریور ادامه دارد.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: همچنین دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم هم از دهم تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

وی گفت: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان همه دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده‌است، توزیع می‌شود.

کد خبر 747531

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی قیمت کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان | جزئیات درباره ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • قیمت کتاب‌ های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان مشخص شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است