Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@09:30:04 GMT

خروج دو دستور از لیست دستور جلسه شورای شهر

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۲۳۸۸

خروج دو دستور از لیست دستور جلسه شورای شهر

صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر اعضای شورا با رأی مثبت خود دو دستور جلسه را از لیست بررسی خارج کردند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز بررسی طرح تسهیلات تشویقی حمایت از اقتصاد شهری و جهش تولید در برابر آسیب‌های ناشی از شیوع کرونا روی میز بررسی قرار گرفت اما در ابتدا حجت نظری با بیان اینکه این طرح روز گذشته در دستور جلسه قرار گرفته، گفت: این رویه خوبی نیست؛ چرا که اعضای شورا فرصتی برای بررسی این دستور جلسات ندارند و این در حالیست که لازم است اعضای شورا در مورد این طرح مهم ابعاد مختلف را بسنجند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی اعتراض نظری، تعداد دیگری از اعضای شورای شهر نیز از این رویه تغییر دستور جلسات انتقاد کردند، به گونه‌ای که محسن هاشمی در پاسخ به آنها گفت: قبول دارم که این دستور را روز گذشته در لیست دستور جلسات قرار دادیم و ممکن است اعضا آن را نخوانده باشند اما این دستور جلسه به دلیل شیوع کرونا در دستور قرار گرفته و لازم است که هر چه سریعتر آن را بررسی کنیم.

وی به شوخی گفت: البته رئیس جمهور گفته‌اند که کرونا تا آخر سال با ما خواهد ماند و می‌توانیم این دستور را از نوبت بررسی خارج کنیم و بعدا به آن رسیدگی شود.

به گزارش ایسنا، نهایتا اعضای شورای شهر تهران با پیشنهاد محسن هاشمی مبنی بر خروج این دستور از نوبت بررسی، رأی مثبت دادند.

همچنین به پیشنهاد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورا و محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی دستور جلسه مبنی بر استفاده از مطالعات طرح ترافیک در ساخت ساختمان‌های کوچک مقیاس به دلیل نیاز بیشتر به بررسی و تشکیل کمیته مشترک از دستور بررسی خارج شد.

همچنین اعضای شورای شهر در دستور جلسه دیگر شورا، محمد سالاری و مجید فراهانی را به عنوان ناظر شورا در مصوبه بسته محرک در شرایط بحران کرونا انتخاب کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران دستور جلسه اعضای شورا شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ زهرا رنجبر با اشاره به برگزاری جلسه انجمن‌های میراث‌فرهنگی با اعضای شورای شهر و دهیاران افزود:
تعامل بیشتر دهیاران با یگان حفاظت اداره کل و فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی بین افراد بومی در دستور کار است.
این جلسه با حضور بخشدار، جانشین فرماندهی یگان حفاظت اداره کل، اعضای شورای شهر و دهیاران برگزار شد.
از میان ۹۱۲ اثر ثبت ملی شده استان مرکزی، ۴۵ مورد در شهرستان زرندیه قرار دارند.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • دستور کار مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی لایحه تجارت در دستور کار
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی