Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش موازین نیوز، ائتلاف فتح به ریاست هادی العامری در بیانیه‌ای علت استعفای وی از نمایندگی پارلمان عراق را اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: وی به علت مشغول بودن در بسیاری مسائل سیاسی، از مقام نمایندگی پارلمان عراق استعفا داد.

ائتلاف فتح افزود: هادی العامری با توجه به الزامات مرحله کنونی و ضروریات شرایط فعلی تصمیم گرفت استعفای خود را به ریاست پارلمان تقدیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بیانیه، «عبدالکریم الانصاری» نامزد جانشینی عامری در فراکسیون فتح پارلمان عراق عنوان شده است تا به عنوان بخشی از سیستم نظارتی باشد که پارلمان بتواند وظیفه نظارتی خود را تمامی اعضای خود ادامه دهد.

این ائتلاف افزود: العامری از ابتدای جلسات قانونگذاری کنونی به مشارکت در جلسات مهم پایبند بود و تصمیم استعفای وی مشغولیت‌های سیاسی بود که مانع حضور در جلسات پارلمان می‌شد.

در پایان این بیانیه آمده است: العامری هرگز ریاست الحشد الشعبی یا هر مقام اجرایی دیگری را بر عهده نخواهد گرفت و او به نقش خود در ریاست ائتلاف فتح ادامه می‌دهد. آنچه درباره وی شایع شده است کاملا بی اساس است.

ائتلاف فتح تمامی افراد را به دقت، هشیاری و اعتماد به منابع رسمی در نشر اخبار و عدم دروغ پراکنی فراخواند.

منابع پارلمانی دیروز (شنبه) اعلام کردند رئیس ائتلاف فتح و دبیرکل سازمان بدر درخواست استعفای رسمی خود را از عضویت پارلمان عراق ارائه داده است.

در همین راستا برخی منابع علت این استعفا را آمادگی برای پذیرش ریاست الحشدالشعبی عراق پس از فالح الفیاض عنوان کردند؛ مسئله‌ای که پیش از این نیز درباره دیدار هادی العامری با نماینده مرجعیت عراق مطرح شده و از سوی مرجعیت تکذیب شده بود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: پارلمان عراق ائتلاف فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی استعفا می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع عبری از استعفای رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل شکست هفتم اکتبر و همچنین پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در صدد استعفا از مقام خود است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد رئیس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه استعفای خود را به سبب شکست هفتم اکتبر و پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در سوریه اعلام خواهد کرد.

این روزنامه اشاره کرد که این اولین استعفای یک مقام نظامی اسرائیلی از آغاز جنگ در غزه خواهد بود.

کد خبر 6085219 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • اعلام استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد
  • بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد
  • استعفای مقام عالیرتبه اطلاعاتی رژیم اسرائیل + جزئیات 
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است
  • رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی استعفا می‌دهد
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • سفر قریب الوقوع اردوغان به عراق پس از ۱۳ سال