Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این طرح که به‌مدت سه روز و تا سه‌شنبه 20 خردادماه اجرا خواهد شد، علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به‌نشانی https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

براساس این گزارش، متقاضیانی که قبلا جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیز لازم است با مراجعه مجدد به سایت مذکور نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرح پیش‌فروش مذکور، هیچ‌گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نمی‌شود.

پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، منتخبان باید ظرف 48 ساعت نسبت به واریز وجه پیش‌پرداخت قیمت خودرو به‌صورت علی‌الحساب، انتخاب نوع و مدل خودرو و زمان تحویل اقدام کنند.

همچنین در این طرح نیز همه محدودیت‌های قبلی همچون محدودیت کد ملی، داشتن حداقل 18 سال سن و برخورداری از گواهینامه رانندگی خودرو، عدم امکان صلح و ممنوعیت انتقال خودرو به‌صورت وکالتی و نداشتن سابقه ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو در 36 ماه گذشته نزد سایپا و ایران‌خودرو برقرار است.

کدپستی متقاضی و کدنمایندگی انتخابی توسط مشتری باید از یک استان باشد و در صورتی‌که مشتری حداکثر سه‌ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه نکند، کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد.

گفتنی است؛ اگر تعداد ثبت نام‌ها و متقاضیان بیشتر از خودرو قابل عرضه باشد، قرعه‌کشی انجام خواهد شد و همچنین منتخبان قرعه‌کشی تاریخ‌های 17 و 18 خرداد طرح فروش فوق‌العاده محصولات سایپا و ایران‌خودرو، امکان شرکت در این طرح پیش‌فروش را نخواهند داشت.

* پیش‌فروش سه محصول جدید سایپا برای نخستین‌بار/ «شاهین» هم در لیست طرح پیش‌فروش است

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش از عرضه سه‌ محصول جدید، همزمان با طرح پیش‌فروش محصولات این مجموعه خبرداد.

به گزارش سایپانیوز، مجید باقری گفت: طبق وعده قبلی و به‌دنبال پیگیری و استقبال مشتریان، برای نخستین‌بار پیش‌فروش خودرو شاهین محصول جدید گروه خودروسازی سایپا از فردا یکشنبه آغاز می‌شود.

وی افزود: به جز «شاهین» دو محصول جدید دیگر سایپا یعنی «ساینا S» و «کوییک S« نیز برای نخستین‌بار در این طرح عرضه خواهند شد.

به گفته وی به این ترتیب از مجموع 9 محصولی که در طرح پیش‌فروش جدید گروه خودروسازی سایپا عرضه خواهند شد، سه خودرو جدید قرار دارد.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش با بیان این‌که زمان تحویل خودرو شاهین، دی‌ماه 99 خواهد بود، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، طرح پیش‌فروش، مطابق با برنامه تولید سایپا خواهد بود و همه محصولات، در موعد مقرر و تعیین شده به مشتریان تحویل می‌شود.

باقری افزود: پیش‌فروش 9 محصول گروه خودروسازی سایپا روز یکشنبه 18 خردادماه پس از پایان قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده از ساعت 14 در وب‌سایت اینترنتی فروش سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com آغاز خواهد شد

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سایپا خودرو قیمت خودرو خدمات پس از فروش ایران خدمات پس از فروش خودرو سایپا قیمت خودرو گروه خودروسازی سایپا طرح پیش فروش محصول جدید خواهد شد قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید

به گزاش پارس نیوز ، گروه شرکت سایپا شرایط پیش‌فروش جدیدی را برای متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه منتشر کرده است. شرایط پیش فروش سایپا برای اردیبهشت ۱۴۰۳ درواقع بخشنامه تبدیل تعهد است. سایپا از متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه می‌خواهد به‌جای خودروی ثبت‌نامی، اتومبیل دیگری را تحویل بگیرند.​

 

گروه‌ خودروسازی سایپا شرایط پیش‌فروش جدیدی را برای متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه منتشر کرده است. شرایط پیش‌ فروش سایپا برای اردیبهشت 1403 درواقع بخشنامه تبدیل تعهد است. سایپا از متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه می‌خواهد به‌جای خودروی ثبت‌نامی، اتومبیل دیگری را تحویل بگیرند.

 

   

متقاضیان خرید کوییک GX، کوییک GXR، شاهین G، اطلس G و ساینا با اولویت زمستان 1402 و بهار 1403 می‌توانند از این شرایط استفاده کنند. سایپا برای اطلاع‌رسانی به این گروه از مشتریان، در تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه 1403 پیامکی را برای مشتریان خود ارسال کرده است.

براساس اعلام سایپا، زمان تحویل خودروها هفته چهارم هر ماه خواهد بود. ارائه طرح تبدیل از سوی سایپا برای چندمین‌بار متوالی، نشان می‌دهد که این شرکت برای تولید خودروهای عرضه‌شده به مشتریان با مشکلات جدی مواجه است. سایپا پس از اجرای مرحله دوم سامانه یکپارچه، روند نامطلوبی در ارائه خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان داشته است.

اگر قیمت محصولات سایپا در بازار را مورد بررسی قرار دهید، متوجه روندی عجیب در مورد نرخ خودروهای این شرکت خواهید شد. قیمت برخی خودروها همچون شاهین که روند تولید و عرضه آن‌ها با مشکل مواجه شده است، اختلاف قابل‌توجهی با نرخ بازار آزاد دارد. در سوی دیگر، خودروهایی همچون محصولات خانواده کوییک به‌دلیل عرضه انبوه، سودآوری چندانی برای ثبت‌نام‌کنندگان ندارند. ازاین‌رو، خرید کوییک انتخاب مناسبی برای مصرف‌کنندگان واقعی محسوب می‌شود.

منبع:فردانیوز

دیگر خبرها

  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات