Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزی در ۹۷ حوزه استان ایلام خبر داد و گفت: امتحانات با اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

«رضا زینی وند مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور امتحان نهایی دانش آموزان این استان با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی از دیروز آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: به دلیل شیوع کرونا ویروس، امسال برگزاری امتحانات با اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری صندلی ها، استفاده الزامی ماسک و دستکش، ضدعفونی و گندزدایی حوزه امتحانات قبل و بعد از امتحان، جلوگیری از تجمع دانش آموزان و … انجام می‌شود.

 

زینی وند مقدم با بیان اینکه در این امتحانات ۶ هزار و ۱۷۲ دانش آموز در ۹۷ حوزه امتحانی حضور دارند، افزود: میانگین تعداد دانش آموزان در یک روز در حوزه‌های امتحانی سراسر استان ۱۲۰ نفر است.

 

وی گفت: آزمون هماهنگ کشوری پایه دوازدهم از تاریخ ۱۷ خردادماه لغایت شانزدهم تیرماه برگزار و با توجه به برنامه‌ وزارت آموزش و پرورش نکات لازم در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گندزدایی مدارس به مدیران مناطق و شهرستان‌ها یادآوری شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام خاطرنشان کرد: در خصوص آغاز سال تحصیلی جدید نیز بنابر دستور العمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به وضعیت بیماری کرونا در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

 

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: امتحان نهایی استان ایلام استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 59 هزار نفر به اورژانس‌های ایلام مراجعه کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، هدایت حیدری‌زاده با اشاره به اینکه از تمام امکانات دانشگاه برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی بهره گرفته می‌شود، اظهار داشت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی در استان تا کنون تعداد ۵۹ هزار و ۴۹۸ نفر به اورژانس مراجعه و از این تعداد ۵۵ هزار و ۲۴۳ نفر پس از دریافت خدمات اولیه، به صورت سرپایی ترخیص شده‌اند و همچنین ۲ هزار و ۷۱۳ نفر در بخش‌های اورژانس، ۱۲۸۵ نفر در بخش‌های عمومی و ۴۴۸ نفر نیز در بخش‌های ویژه بستری شده‌اند و ۴۰۹ مورد عمل جراحی در مراکز درمانی انجام شده است.

وی با اعلام اینکه در حوزه فوریت‌های پزشکی، تعداد کل خدمات ارائه شده ۱۱۷۶ مورد است، خاطر نشان کرد: ۵ هزار و ۳۶۸ تماس با فوریت‌های پزشکی گرفته شده و همچنین ۲۷۳ نفر در حوادث ترافیکی و ۹۰۳ نفر در حوادث غیرترافیکی مصدوم شده‌اند و علاوه بر آن تعداد اعزام آمبولانس‌ها ۱۰۳۴ مورد بوده است.

حیدری‌زاده با اشاره به خدمات بهداشتی ارائه شده در این ایام، تصریح کرد: ۳ هزار و ۸۶۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع غذا و ۲۰۵ مورد آزمایش میکروبیو شیمیایی آب انجام شده و همچنین ۱۹۷۸ کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم و ۱۳ مورد پلمب اماکن غیربهداشتی نیز صورت گرفته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه در حوزه غذا و دارو نیز تعداد نسخ سرپایی ۵۴ هزار و ۸۰۷ بوده است، گفت: نسخ بستری ۵ هزار و ۴۸۲ مورد، تعداد موارد نظارت و بازرسی ۸۵ مورد و تعداد پاسخگویی به سوالات و مسائل دارویی ۱۱۳۹ مورد بوده است.

کد خبر 6064554

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای برگزاری آزمون‌های نهایی متوسطه دوم
  • وزارت آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم داد
  • بیش از 59 هزار نفر به اورژانس‌های ایلام مراجعه کردند
  • برگزاری ۲۴ نوروزگاه عشایری در ایلام
  • اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال کشور در هرمزگان
  • چگونه در ماه رمضان در امتحانات موفق شویم؟
  • فعالیت یکصد کمپ مطالعاتی ویژه دانش آموزان در فارس
  • سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است
  • اجرای طرح کیفیت بخشی نمرات کتبی نهایی دانش آموزان
  • حمل و نقل دام در ایلام نیازمند اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای است