Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم آخرین اخبار منطقه کاشان را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سرهنگ علی قربانی ضمن اشاره به دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در کاشان اظهار داشت: با وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو از خودروهای سطح شهرستان کاشان مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت که با اقدامات فنی تخصصی پلیسی توسط ماموران انتظامی کلانتری 12 یک سارق شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری سارق با هماهنگی مقام قضایی خبر داد و افزود: متهم در ابتدا سرقت‌های صورت گرفته را انکار که پس از بازجویی‌های تخصصی و فنی پلیس، مشاهده شواهد و مدارک تاکنون به 58 مورد سرقت محتویات داخل خودروهای پراید اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

دانشگاه کاشان در رتبه‌بندی 2020 تایمز رتبه دوم دانشگاه‌هاجامع کشور را کسب کرد

مجید منعم‌زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: دانشگاه کاشان با کسب 39 امتیاز در رتبه‌بندی قاره آسیا نظام رتبه‌بندی تایمز در چهار شاخص پژوهش، آموزش، استنادها، درآمدهای صنعتی و چشم‌انداز بین‌المللی در جایگاه صد و دهم در میان دانشگاه‌های آسیا و رتبه دوم در میان دانشگاه‌های جامع کشور قرار گیرد.

از گوشه و کنار آذربایجان‌غربی| بیش از 135 میلیارد ریال زکات فطریه در استان جمع‌آوری شداز گوشه و کنار کاشان| 2713 دانش‌آموز پایه دوازدهم در امتحانات نهایی شرکت کردنداز گوشه و کنار اصفهان| از اجرا شدن طرح زوح و فرد تا رفع تصرف بیش از 24 هزار مترمربع اراضی ملی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه کاشان با بیان اینکه رتبه بندی آسیایی تایمز در سال 2020، 489 دانشگاه را از 30 کشور در بردارد، افزود: در این رتبه بندی برای اولین بار دو دانشگاه از چین رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و دانشگاه سنگاپور و هنگ کنگ نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

سامانه پردازش یکپارچه درخواست‌های اعتبارات ریالی صندوق توسعه ملی راه‌اندازی شد

مهدی برازنده ضمن اشاره به راه‌اندازی سامانه پردازش یکپارچه درخواست‌های اعتبارات ریالی صندوق توسعه ملی اظهار داشت: سامانه پردازش یکپارچه درخواست‌های اعتبارات ریالی صندوق توسعه ملی تحت عنوان "سپیدار" راه‌اندازی و آغاز به کار کرد و متقاضیان می‌توانند از این سامانه برای دریافت اعتبارات درخواست ارسال کنند.

رئیس اداره صمت کاشان افزود: تمامی صادرکنندگان متقاضی دریافت اعتبارات از محل منابع صندوق توسعه ملی که با نرخ‌های ترجیحی پرداخت می‌شود، می‌توانند با مراجعه به وب سایت سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس www.Tpo.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

انتهای پیام/801/ ت

R7760/P/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صندوق توسعه ملی گوشه و کنار رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در پی چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در مخفیگاه خود دستگیر کردند و ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی سارق را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند. 

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های فنی به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

سرهنگ فارسی در پایان به همشهریان توصیه نمود به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و از گذاشتن هرگونه وسایل قیمتی از قبیل تلفن‌همراه، اسناد و مدارک، شناسنامه، وجه نقد  بر روی صندلی خودرو خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت