Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@19:41:58 GMT

قیمت ارز در بازار / دلار کاهش یافت + جدول

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۲۴۵۱

قیمت ارز در بازار / دلار کاهش یافت + جدول

به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت دلار امروز در صرافی ها در حالی پایین آمد که پوند افزایش قیمت را تجربه کرد.

قیمت دلار امروز

امروز قیمت دلار مانند روز قبل با کاهش روبرو شد، دلار که روز قبل تا ۱۶,۹۸۳ (شانزده هزار و نهصد و هشتاد و سه) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۰۷ ژوئن ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۱ درصدی به ۱۶,۹۳۰ (شانزده هزار و نهصد و سی) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۱۶,۹۳۰ -۵۳ -۰.۳۲ امروز ۱۶,۹۸۳ -۸۷ -۰.۵۲ روز قبل ۱۷,۰۷۰ -۷ -۰.۰۵ ۵ روز پیش

قیمت پوند امروز

پوند امروز با افزایش ۰.۲۴ درصدی، از ۲۲,۴۳۹ (بیست و دو هزار و چهارصد و سی و نه) تومان به ۲۲,۴۹۴ (بیست و دو هزار و چهارصد و نود و چهار) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر پوند قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۲۲,۴۹۴ ۵۵ ۰.۲۴ امروز ۲۲,۴۳۹ ۱۸۲ ۰.۸۱ روز قبل ۲۲,۲۵۷ ۲۸۸ ۱.۲۹ ۵ روز پیش

قیمت درهم امارات امروز

همچنین درهم امارات با افزایش ۰.۲۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴,۸۶۲ (چهار هزار و هشتصد و شصت و دو) تومان معامله شد.

آخرین نرخ لیر ترکیه

لیر ترکیه امروز با افزایش ۰.۲۲ درصدی، از ۲,۶۲۳ (دو هزار و ششصد و بیست و سه) تومان به ۲,۶۲۹ (دو هزار و ششصد و بیست و نه) تومان رسید.

منبع: الف

کلیدواژه: دو هزار روز قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۳۹ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان و سکه یک‌گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۵ میلیون و ۳۳۰ تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۲۲۹۶ دلار است.

در معاملات امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۵۷ تومان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ |برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا سقوط کرد