Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@10:28:50 GMT

زمان اعلام برندگان قرعه‌کشی سایپا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۲۴۷۴

به گزارش اکوفارس، عباس قاسمی در مراسم قرعه کشی طرح فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در محل شرکت پارس خودرو افزود: در مجموع ۹۹۲ هزار و ۲۷۷ نفر واجد شرایط این طرح شناخته شدند که با توجه به ظرفیت تخصصی ۱۰ هزار خودرویی به ازای هر ۹۹ نفر یک خودرو تحویل خواهد شد.
وی با تشریح خلاصه‌ای از مراحل فروش فوق العاده سایپا خاطرنشان کرد: فرایند احراز هویت و ثبت نام اولیه از چهارم تا چهاردهم خرداد ماه انجام و پس از آن در روزهای پانزدهم تا شانزدهم خرداد متقاضیان واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی پایش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمی خاطرنشان کرد: دسته بندی متقاضیان واجد شرایط به تفکیک هفت خودروی عرضه شده در مورخ هجدهم خرداد انجام شده است.
بنا به این گزارش، بک میلیون و ۸۰ هزار نفر در طرح فروش فوق العاده خودرو ثبت نام کردند و نتیجه راستی آزمایی از اطلاعات ارایه شده نشان داد که اکثر مشتریان اطلاعات درست در سایت ثبت نام وارد کردند؛ از این رو تنها ۸ درصد از اطلاعات ثبت نام کنندگان با شروط لحاظ شده از سوی وزارت صمت مغایرت داشت.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می رود. این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد