Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از راه‌اندازی بیمارستان و اورژانس ۱۱۰ تختی بوشهر خبر داد و گفت: تلاش می‌شود با تجهیز بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهدای هسته‌ای، بیمارستانی مجهز برای مبارزه با کرونا آماده شود. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، دستگاه پیشرفته MRI دانشگاه علوم پزشکی بوشهر صبح امروز طی مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس  راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین با بیان اینکه دستگاه MRI  بیمارستان قلب بوشهر از نوع پیشرفته و با تمام امکانات محصول شرکت جنرال الکتریک است اظهار داشت: برای خرید و تعمیرات نصب  دستگاه MRI  یاد شده حدود 10 میلیارد تومان هزینه شده است.

سعید کشمیری با بیان اینکه برای خرید و نصب این دستگاه تسهیلات بانکی پرداخت شده افزود: دستگاه یاد شده،  قابلیت‌های فراوانی برای MRI از مغز، شکم، عروق مغز، ستون فقرات، ران، گردن، کمر، پشت، شکم، آرنج، مچ پا، ساعد، شانه و  دیگر اعضاء  به صورت دو بعدی و سه بعدی دارد و از اعزام بیماران به خارج استان جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه برای خرید و نصب این دستگاه 10 میلیارد تومان هزینه شده است افزود: علاوه بر فعالیت 3 دستگاه MRI در کنگان، بیمارستان سلمان فارسی و برازجان، قرارداد خرید یک دستگاه جدید هم برای نصب در بیمارستان شهدای خلیج فارس بسته شده و انتظار می‌رود تا هفته دولت نصب شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از راه‌اندازی بیمارستان و اورژانس 110 تختی بوشهر خبر داد و بیان کرد: تلاش می‌شود با تجهیز  بیمارستان 110 تختخوابی شهدای هسته‌ای بیمارستانی مجهز برای مبارزه با کرونا آماده شود.

استاندار بوشهر هم با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی برای راه اندازی دستگاه MRI  بیمارستان قلب بوشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم استان تقویت زیرساخت‌های نظام درمان بوده که طرح‌های بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

عبدالکریم گراوند با بیان اینکه در 3 سال گذشته در  توسعه زیرساخت‌های درمانی اقدامات مهمی انجام شده است گفت: در این راستا در تقویت این زیرساخت‌ها، طرح‌های مهم درمانی در حال اجراء است که به زودی وارد مدار بهره‌برداری  می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم راه‌اندازی دستگاه یاد شده در ارتقاء وضعیت درمانی گفت: راه‌اندازی دستگاه MRI  بیمارستان قلب بوشهر علاوه برای ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی از اعزام بیماران به سایر نقاط کشور هم جلوگیری خواهد کرد.

گراوند با بیان اینکه با تقویت زیرساخت‌های درمانی استان، بخش زیادی از نیازهای تشخیصی درمانی در استان انجام می شود، اضافه کرد: یکی از اتفاقات خوب در بخش درمان استان، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است که طرح‌های خوبی هم در حال انجام است.

نخستین بیمارستان هسته‌ای ایران در بوشهر افتتاح می‌شود بیمارستان 100تختخوابی هسته‌ای ایران ‌افتتاح می‌شود‌ 5میلیارد تومان برای پروژه بیمارستان هسته‌ای بوشهر تخصیص یافت

استاندار بوشهر با قدردانی از مسئولان بانک صادرات و فرد خیری که برای خرید و نصب دستگاه پیشرفته MRI  همکاری کردند به اقدامات انجام شده در مقابله با کرونا پرداخت و بیان کرد: از تلاشها و خدمات کادر درمان استان بوشهر برای مقابله با بیماری کرونا قدردانی می‌شود و در این راستا وزارت بهداشت در این آزمون جهانی موفقیت نظام درمانی کشور را به رخ کشید.

وی با بیان اینکه تلاشهای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قبل و حین شیوع کرونا قابل تقدیر است، تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های درمانی در استان طی 3 سال گذشته  در مقابله با کرونا کمک بسیار شایانی به استان کرده است.

انتهای پیام/190/ ع

R41363/P1494/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای خرید راه اندازی دستگاه MRI هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت

واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی شهر یزد ۱۳ نفر زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش مشرق، سید حسین طباطبایی،مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد،افزود: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و تردد می‌کنند

دیگر خبرها

  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • به زودی اسراییل نابودی خود را به چشم خواهد دید
  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی
  • وزیر ارشاد از راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی خبر داد
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت