Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@07:08:33 GMT

بازگشایی ورودی دره گاهان و چشمه تامهر

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۲۵۴۴

بازگشایی ورودی دره گاهان و چشمه تامهر

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،   علیرضا نوکار فرماندار شهرستان گفت: با توجه به مصوبه کمیته تطبیق ستاد استانی مقابله با کرونا مجوز بازگشایی تفرجگاه‌های دره گاهان و تامهر صادر و این تفرجگاه‌ها برای استفاده علاقه‌مندان باز شد.

او لازمه حضور در این تفرجگاه‌ها را رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرد و افزود: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سطح کشور ضروری است مردم برای جلوگیری از تکرار محدودیت‌ها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حضور در اجتماعات، مکان‌های تفریحی و تفرجگاه‌های سطح شهرستان را در دستور کار خود قرار دهند تا از شیوع این ویروس جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: این دو تفرجگاه از امروز میزبان دوستداران محیط زیست است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دره گاهان تفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید شورا بر مخالفت با بازگشایی خیابان عدل

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: شورا بر تعریض خیابان ارتش و بازگشایی خیابان‌های معلم و عدل به طور هم‌زمان اصرار دارد، اما شهردار بیرجند به این موضوع توجهی نکرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی شورای شهر بیرجند، حجت‌الاسلام مهدی عبدالرزاق‌نژاد در حاشیه جلسه شورای شهر اظهار کرد: با توجه به سوالات مکرر شهروندان در خصوص اعلام نظر شورای اسلامی شهر بیرجند پیرامون احداث بلوار در محل پادگان ۰۴ به استحضار می‌رساند چنانکه قبلاً هم اطلاع‌رسانی شده است، شورای شهر همواره بر تعریض خیابان ارتش و بازگشایی خیابان‌های معلم و عدل یا به طور هم‌زمان یا ابتدا معلم و سپس عدل تاکید ورزیده است، اما شهردار بیرجند بدون توجه به این مساله، بلواری در محل پادگان بیرجند احداث کرده است که با مخالفت شورای اسلامی شهر، شورای ترافیک و مخالفت شهروندان مواجه شده است، از این رو شورای اسلامی شهر بیرجند هیچ مسئولیتی در رابطه با این اقدام شهرداری برعهده نمی‌گیرد.

وی گفت: با توجه به گلایه‌مندی برخی از شهروندان در خصوص بهسازی پیاده‌روی خیابان طالقانی که قبل از عید نوروز آغاز شده و تاکنون نیز ادامه داشته است، اذعان داشت: این اقدام عبور و مرور را برای شهروندان مشکل کرده و جلوه نازیبایی را ایجاد کرده است.

حجت‌الاسلام عبدالرزاق‌نژاد یادآور شد: در رابطه با هزینه‌کرد در خصوص استفاده از سنگ‌های کار شده در این محدوده نیز برای شورا ابهاماتی وجود دارد که شهرداری باید در این رابطه پاسخگو باشد.

کد خبر 746488

دیگر خبرها

  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه
  • دستگیری عوامل درگیری تفرجگاه سکوتپه ساری
  • شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی تفرجگاه غربالیز
  • آزرده خاطر شدن اهالی روستای یل چشمه سفلی از نابودی جنگل + تصاویر
  • ایجاد گروه جدید برای تذکر حجاب در خیابان‌ها | فرمانده سپاه تهران از ورودی جدی «سفیران مهر» گفت
  • تاکید شورا بر مخالفت با بازگشایی خیابان عدل
  • افتتاح خانه ها بهداشت چشمه نادی و رشمه شهرستان گرمسار توسط معاون بهداشتی وزیر بهداشت