Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تأکید کرد: مشاور باید تا هفته آینده توجیه اقتصادی طرح ها را تهیه و در سایت سرمایه گذاری استان بارگذاری کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدعلی شجاعی» امروز یک شنبه (18 خرداد) در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با بیان اینکه مهم ترین ضعف استان، نبود سرمایه گذار کافی است، افزود: اگر تعداد سرمایه گذاران استان بیشتر شود مشکلات استان در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و امنیتی حل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: اگر این موضوع را بپذیریم آنقدر راحت و آرام کارهای امور سرمایه گذاران را پیگیری نمی کنیم. 

 

وی با تأکید بر اینکه برای حل مشکلات سرمایه گذاران استان باید پیگیر باشیم، گفت: باید بدانیم ما به سرمایه گذار نیاز داریم چرا که سرمایه گذار توانایی دارد و می تواند به سایر استان ها مهاجرت کند.

 

شجاعی با ذکر این نکته که روند طولانی انجام کارهای سرمایه گذاران موجب خستگی می شود، اظهارکرد: باید شرایطی ایجاد کنیم که سرمایه گذار در استان ماندگار شود.

 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تهیه مجوز بی نام برای طرح های اقتصادی استان در حوزه های مختلف با هدف تسهیل کار سرمایه‌گذاران است، تأکید کرد: مشاور باید تا هفته آینده توجیه اقتصادی طرح ها را تهیه و در سایت سرمایه گذاری استان بارگذاری کند.

 

«محمود قنبری» معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی هم در این نشست گفت: در سال جهش تولید، دولت به تنهایی نمی تواند این جهش را محقق کند و بخش خصوصی باید بیشتر از گذشته پای کار بیاید.

 

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید باید بخش صادرات استان فعال تر شود، افزود: هدف از صادرات تنها تولیدات استان نیست بلکه باید تلاش کنیم با ارائه مشوق های لازم صادرات محصولات سایر استان ها نیز از استان خراسان شمالی انجام شود.

 

قنبری با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری، تسهیلات پرداختی و تولیدات استان با میزان صادرات همخوانی ندارد، اظهارکرد: موافقت نامه های اصولی صادر شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت باید تا پایان کار از سوی این سازمان پیگیری شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح های اقتصادی بخش خصوصی صادرات استاندار خراسان شمالی سرمایه گذاران سرمایه گذاری سرمایه گذار طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری‌خواه اظهار کرد: این بارش‌ها در روزهای پایانی هفته شدت می‌گیرد که احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: افزایش دما، یکی دیگر از پدیده‌های جوی خراسان رضوی است که از امروز در استان آغاز و تا اوایل هفته آینده نیز ماندگار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، نیشابور با پنج و داورزن با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

غیوری‌خواه با بیان اینکه دمای فعلی مشهد ۱۸ درجه است، اضافه کرد: همچنین این کلانشهر روز گذشته نوسانات دمایی ۱۱ تا ۲۰ درجه سانتیگراد را به ثبت رسانده است و امروز نیز طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی بین ۱۲ تا ۲۱ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • سایه روشن‌های بازار سرمایه پس از یک هفته پرالتهاب