Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اسپانیایی تیم فوتبال ناپولی قصد ندارد به دوران بازیگری‌اش در این تیم ایتالیایی ادامه دهد، چرا که تصمیم به بازگشت به کشورش گرفته است. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوسه کایخون پیشنهاد باشگاه ناپولی برای تمدید قرارداد را رد کرد تا به لالیگا برگردد؛ جایی که ظاهراً باشگاه والنسیا توانسته نظرش را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن سابق رئال مادرید تا پایان فصل جاری با ناپولی قرارداد دارد و از ماه‌ها پیش هم گمانه‌زنی‌هایی درباره بی‌میلی او برای ماندن در سن‌پائولو شنیده می‌شد.

این هافبک 33 ساله سال 2013 از رئال مادرید به ناپولی پیوست و تا الان 336 بازی رسمی انجام داده که در آنها 80 گل زده و 77 پاس گل داده است.

او اما از زمانی که جنارو گتوسو جانشین کارلو آنچلوتی شد و هدایت ناپولی را برعهده گرفت، به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده و به همین دلیل هم تمایلی به ماندن ندارد و ترجیح می‌دهد به والنسیا برود. این در حالیست که او از سویا هم پیشنهاد دارد اما ظاهراً پیشنهاد والنسیا بیشتر توانسته نظر او را جلب کند.

روزنامه‌نگار ایتالیایی: فقط ناپولی سردار آزمون را نمی‌خواهد

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری A فوتبال ناپولی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A فوتبال ناپولی سری A فوتبال ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!

آیا رئال مادرید سرانجام خاویر تباس را به زیر می‌کشد؟

طرفداری | خاویر تباس، رئیس لالیگا، با خطر تعلیق از سمت خود به دلیل شکایتی که توسط رئال مادرید علیه او مطرح شده، روبرو شده است.

به گزارش رلوو، در دنیای فوتبال اسپانیا و لالیگا، آرامش هیچ‌گاه پایدار نیست، به‌ویژه زمانی که نهادهای حاکم بر فوتبال این کشور در جنگی غیررسمی با یکدیگر باشند. حالا رئال مادرید از رئیس لالیگا در خصوص قرارداد CVC به دادگاه اداری ورزش اسپانیا (TAD) شکایت کرده است. شکایتی که به احتمال فراوان مورد پذیرش دادگاه حکمیت ورزش قرار بگیرد و خاویر تباس محروم شود. اما قرارداد CVC چیست و چرا رئال مادرید شکایت کرده است؟

دلیل شکایت رئال مادرید از خاویر تباس

تعلیق احتمالی تباس فقط نوک قله کوه یخ خواهد بود و ریشه این درگیری به ماجرای معروف CVC باز می‌گردد. رئال مادرید از تباس به دلیل توافق او با CVC شکایت کرده است. طبق این توافق، لالیگا در ازای بازپرداخت تدریجی در طول 50 سال، 2 میلیارد یورو نقد دریافت می‌کرد. در مقابل این تزریق نقدی، CVC سهم قابل توجهی از حقوق تلویزیونی لالیگا را دریافت می‌کرد، اقدامی که باشگاه‌هایی مانند بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیک بیلبائو مخالف آن بودند.

رئال مادرید از جمله مخالفان سرسخت این معامله بود. آنها معتقد بودند که این معامله شفاف نبوده و حقوق باشگاه‌ها در مورد حقوق پخش تلویزیونی را نقض می‌کند. رئال مادرید در سال 2021 به TAD شکایت کرد و خواستار بررسی این موضوع شد.

پرونده حقوقی علیه رئیس لالیگا

با پیگیری‌های باشگاه رئال مادرید در این پرونده، دادگاه اداری ورزشی اسپانیا (TAD) در حال بررسی پرونده‌ای انضباطی علیه تباس است تا مشخص کند که آیا او در امضای معامله CVC مرتکب تخلف شده یا خیر. در صورت اثبات تخلف، تباس ممکن است با تعلیق یا حتی اخراج از سمت خود روبرو شود. تنش بین تباس و رئال مادرید سابقه‌ای طولانی دارد. تباس، علی‌رغم اینکه خودش را هوادار رئال مادرید معرفی کرده است، در سال‌های اخیر به منتقد صریح سیاست‌های باشگاه، به ویژه در مورد سوپرلیگ اروپا، تبدیل شده است. این اختلافات شخصی، جدال حقوقی بر سر معامله CVC را تشدید کرده است.

تا کنون لالیگا از تمام اتهامات تبرئه شده است. با این حال، برگزاری مجمعی در دسامبر 2021 برای بحث در مورد این توافق با اطلاع‌رسانی اندک و عدم شفافیت در ارتباطات، اکنون در حال بررسی است و می‌تواند ضربه نهایی را به تباس وارد کند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد
  • نایکی پیشنهاد بالاتر می‌دهد؛ غول آمریکایی نمی‌خواهد بازار پرسود بارسلونا را از دست بدهد
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است