Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید آرش حسینی میلانی رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورای شهر ایراد کرد، از دستور کار قرار گرفتن صدور پروانه ساختمانی در ۲۱۰۰ متر مربع از پارک بانوان خبر داد و تأکید کرد: با توجه به اصل تقدم رعایت حقوق عامه به شهرداری تهران تذکر می‌دهم از هر گونه تصرف و تغییر کاربری پارک بانوان خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید آرش حسینی میلانی صبح امروز در تذکری در جلسه دویست و هجدهمین جلسه علنی شورای شهر، فرا رسیدن روز جهانی محیط زیست را تبریک گفت و با اشاره به آتش‌سوزی‌های اخیر منابع طبیعی کشور اظهار داشت: امیدوارم شرایط کشور و پشتیبانی از منابع طبیعی و محیط زیست به گونه‌ای باشد که با توسعه و افزایش پشتیبانی‌های لجستیکی شاهد حریق‌هایی نظیر آتش‌سوزی‌های اخیر در زاگرس نباشیم.

حسینی میلانی در تذکری درباره صیانت از بوستان مادران خاطرنشان کرد: بنا به اخبار واصله، صدور پروانه ساختمانی در ۲۱۰۰ متر مربع از پارک بانوان واقع در مجموعه اراضی عباس‌ آباد در دستور کار است.

حسینی میلانی با بیان اینکه با توجه به اصل تقدم رعایت حقوق عامه به شهرداری تهران تذکر می‌دهم از هر گونه تصرف و تغییر کاربری پارک بانوان خودداری شود، خاطرنشان کرد: صیانت از تمامیت این بوستان باید مورد توجه قرار گیرد و گزارش از آخرین وضعیت حقوقی این بوستان به شورای شهر ارسال شود.

بیشتر بخوانید

کمبود فضای سبز و نوسازی املاک بزرگترین مشکلات منطقه ۱۳ سالاری خواستار واگذاری املاک بزرگ مقیاس نهاد‌های حاکمیتی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران فضای سبز حسینی میلانی پارک بانوان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد

رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: طبق دستورالعملی که صادر‌ شده تمامی مجوزهای کاغذی جمع‌آوری و از این پس مجوزها به صورت الکترونیکی صادر می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سیدامیر سیاح ظهر امروز در نشست اخذ شناسه یکتا برای پروانه‌های کسب و کار که در سالن جلسات اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان البرز برگزار شد، با بیان اینکه بیش از 2 میلیون پروانه کاغذی کسب و کار در کشور وجود دارد که همه آنها می بایست تبدیل به پروانه های الکترونیکی شوند، اظهار داشت: ‌این تعداد از پروانه‌های کاغذی کسب و کار می‌بایست تا 25 اردیبهشت ماه جاری تمام آنها الکترونیکی و دارای شناسه یکتا شود.

وی افزود: از 26 اردیبهشت ماه جاری عدم توجه به این مهم به منزله فعالیت کسب وکار بدون مجوز است که براساس قانون در تلاش هستیم تا اقدامات موثر داشته باشیم.

سیاح تصریح کرد: تاکنون تعداد مجوزهای الکترونیکی و تعداد شناسه یکتا به 400 هزار فقره رسیده و روند شناسه یکتا توسط دستگاه های مختلف  با توجه به هشدارهایی که صادر شده رو به رشد است.

وی افزود: استان‌های پیشتاز در این بخش همچنان لرستان، گیلان،  همدان و خراسان جنوبی هستند و گلستان، بوشهر و ایلام در این بخش ضعیف عمل می‌کنند.

رئیس مرکز کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی  بیان کرد: اردبیل، قم، کهگیلویه و بویراحمد، تهران، زنجان و البرز در  تلاش برای  بالا بردن رتبه خود در صدور مجوز‌های الکترونیکی و شناسه یکتا  هستند.

سیاح بیان کرد: سازمان ملی استاندارد، انرژی اتمی، وزارت ورزش و جوانان، نظام پزشکی، وزارت نفت، نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی از جمله دستگاه‌هایی هستند که در این بخش همکاری خوبی داشته و اقدام به صدور مجوز الکترونیکی و شناسه یکتا کرده‌اند.

وی افزود: طبق دستورالعملی که صادر‌ه‌‌د تمامی مجوزهای کاغذی جمع‌آوری و از این پس  مجوزها به صورت الکترونیکی صادر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • تاکید بر توجه به معماری اسلامی ایرانی در ساخت و سازهای جدید
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد
  • ارز آوری حدود ۷ میلیون دلاری صادرات کیوی عباس آباد
  • آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
  • صدور پروانه ساخت برای ۴ فیلم کوتاه
  • توسعه گردشگری اراضی عباس آباد نیازمند حمایت شورا و شهرداری تهران است