Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیمور باقری گفت: یک میلیون و 685 هزار و 662 تن کالا توسط 109 شرکت حمل ‌و نقل داخلی کالا در استان جابجا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیمور باقری،معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون افزود: یک میلیون و 685 هزار و 662 تن کالا با صدور 90 هزار و 648 بارنامه در 2 ماهه نخست سال جاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در این استان حمل شده که عمده کالاهای حمل شده در این مدت را گندم، آرد و هندوانه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: هم اکنون 109 شرکت حمل ‌و نقل داخلی کالا در استان فعال است، و از آنجایی که حمل کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری می باشد با توجه به شیوع ویروس کرونا، دستور العمل های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل ابلاغ و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در پایانه های بار استان اجرایی شده است.

این مقام مسئول ادامه داد:6 هزار 680 دستگاه ناوگان باری در استان فعال است که زمینه اشتغال 9 هزار و 458 راننده را در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای کالای استان فراهم کرده است.

باقری در بخش دیگر سخنان خود به اجرای طرح نوسازی ناوگان باری اشاره کرد و گفت: از مالکان ناوگان باری فرسوده بالای 25 سال دعوت می شود با مراجعه به سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به آدرس www.rmto.ir نسبت به آگاهی از شرایط و در صورت لزوم ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از دهه دوم فروردین تاکنون بیش‌از ۱۰ هزار ۱۲۶ تن گندم از کشاورزان شهرستان‌های جنوبی استان خریداری شده است. - اخبار استانها -

سیدمحمدرضا سیدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: از دهه دوم فروردین تاکنون بیش‌ از 10 هزار 126 تن گندم از کشاورزان شهرستان‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان خریداری شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در سال زراعی جاری 35 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است، افزود: کار برداشت 10 درصد از گندمزارهای سیستان و بلوچستان به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: بیش از 150 دستگاه کمباین بومی و مهاجر و 600 دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و  16 مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش‌بینی و آماده خدمت‌رسانی هستند.

سیدحسینی اظهار داشت: در سال زراعی گذشته 32 هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت و کشاورزان 70 هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • ثبت رکورد جدید جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل کردستان
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای کرمانشاه
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه
  •  رشد ۸ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل لرستان