Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروز یکشنبه ۱۸ خرداد ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت 

با هوشیاری مأموران کلانتری شهر سراوان ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در حال سرقت به دام افتادند.

سرهنگ "داریوش سرگلزائی" فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: روز گذشته مأموران پلیس حین گشت زنی در یکی از خیابان‌های سراوان ۲ مرد جوان را حال سرقت یک دستگاه موتورسیکلت بودند مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: متهمان با مشاهده خودرو گشت انتظامی قصد فرار از محل را داشتند که با سرعت عمل عوامل گشت کلانتری قبل از فرار از محل در اقدامی ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ سرگلزائی تصریح کرد: متهمان که سابقه سرقت و اعتیاد به مواد مخدر دارند در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۲ فقره سرقت دیگر موتور سیکلت اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

جوانی ۳۳ ساله هنگام شنا در رودخانه "هیرمند غرق شد

جوانی ۳۳ ساله هنگام شنا در رودخانه "هیرمند" از توابع شهرستان "زهک" به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا غرق شد.

سرگرد "مهدی غلامی" جانشین فرمانده انتظامی شهرستان "زهک"گفت: حوالی ساعت ۱۵:۰۰ عصر روز گذشته یک فقره غرق شدگی در محدوده روستای "ملامحمد" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

او  افزود: با حضور ماموران پلیس در محل و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد ۳ برادر ۱۷، ۲۲ و ۳۳ ساله برای شنا به داخل رودخانه هیرمند رفته که به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا دچار غرق شدگی شدند و ۲ برادر کوچک‌تر با کمک اهالی از مرگ حتمی نجات و برادر ۳۳ ساله قبل از رسیدن نیرو‌های امدادی جان باخته است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زهک بیان کرد: با کمک نیرو‌های امدادی ساعتی پس از اعلام غرق شدگی جسد بی جان مرد جوان از رودخانه خارج و با هماهنگی مقام قضائی به سردخانه منتقل شد.

سرگرد غلامی با ابراز تاسف از این سانحه دلخراش از شهروندان خواست با توجه به شروع فصل تابستان، گرمای هوا از شنا کردن در مناطق ممنوعه مانند سدها، نهر‌ها و رودخانه‌ها که بی تردید حوادث جبران ناپذیری را برای آنان در برخواهد داشت، بپرهیزند تا شاهد داغ‌دار شدن خانواده‌ها نشویم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه غرق شدن جوان غرق شدگی ۳۳ ساله غرق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد موسوی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری بخش دیشموک این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و در حین سرقت دستگیر کردند.

موسوی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت مقدار زیادی محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

کد خبر 6086373

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی