Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:14:48 GMT

پایگاه هوانوردی عمومی فرودگاه خرم‌آباد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۳۲۳۰

پایگاه هوانوردی عمومی فرودگاه خرم‌آباد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز یکشنبه پایگاه هوانوردی عمومی در فرودگاه خرم آباد، با حضور استاندار لرستان، معاونت امور عمرانی استانداری، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیر کل جهاد کشاورزی و تعدادی از مدیران استانی رسماً افتتاح شد.

پایگاه هوانوردی عمومی در فرودگاه خرم آباد به منظور پایش جنگل‌ها، محیط زیست، خطوط لوله، آموزش خلبانی و … راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قرارداد بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در مرحله اول، پایش جنگل‌ها، مراتع و عرصه‌های ملی در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 4943365

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه خرم آباد استاندار لرستان آتش سوزی جنگل ها ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان قزوین ایلام آتش سوزی سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند امام خمینی ره آتش سوزی جنگل ها مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رییس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی گفت: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف کشاورزی، منابع طبیعی، گیاهان دارویی، مرتع داری و بیابان، زراعت و باغبانی، فنی و مهندسی، گیاه پزشکی، آفات و بیماری‌های گیاهان، اقتصادی و اجتماعی است.
گودرزی افزود: افزایش بهره وری و راندمان در نهاده‌های بخش کشاورزی، افزایش نفوذ دانش در بخش کشاورزی و انتقال این دستاورد‌ها به بهره برداران را از اهداف و مولفه‌های اصلی این مرکز دانست که از طریق دستورالعمل و مقاله‌های تروریجی و روز مزرعه انتقال می‌یابد.
او حضور محققان در مزرعه و حضور در مراکز خدمات کشاورزی و آموزش بهره برداران را از برنامه‌های مرکز تحقیقات کشاورزی عنوان کرد و گفت: سال گذشته ۳۰ هزار نفر روز آموزش‌های مهارتی بخش کشاورزی را فرا گرفتند و در این راستا رتبه سوم کشور را کسب کردیم.
مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان با پنج ایستگاه تحقیقاتی، ۹ آزمایشگاه تخصصی، دو پردیس تحقیقاتی و کشاورزی، هفت مجموعه بزرگ شامل (انار، لوبیا، گل محمدی، گیاهان دارویی، آویشن، صنوبر و پسته) و ۳۴ پژوهشگر بستر لازم را برای انجام طرح‌های تحقیقاتی فراهم کرده است.

دیگر خبرها

  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • آبگیری ۱۵ میلیون متر مکعبی سازه‌های آبخیزداری بندرلنگه