Web Analytics Made Easy - Statcounter

مفاد قراردادی که با مارک ویلموتس بسته شده به قدری عجیب و غریب است که به نظر می رسد گروهی از سر عمد و یا ناآگاهی محض راضی به این کار شده اند.

سرویس ورزش مشرق – هنوز بغض کارلوس کی روش در قاب تصویری که فیلمبردار برنامه نود از چهره بسته اش در آخرین مصاحبه تلویزیونی این سرمربی پرتغالی با رسانه ملی کشورمان داشت را به یاد داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بغضی که ما امروز مفهوم و دلیلش را متوجه شده ایم... و چه دیر!

مارک ویلموتس که گفته شده با توصیه انجمن دوستی ایران و هلند به فدراسیون فوتبال کشورمان معرفی و در نهایت سرمربی تیم ملی فوتبال شد فارغ از کارنامه نه چندان درخشان فوتبالی اش، قراردادی با ما بست که با نگاهی چندباره به سر تا ته آن متوجه این موضوع مهم می شویم که گویی عده ای از سر عجله و یا عمد به شکلی کاملا مبتدیانه با تیم مذاکره کننده ویلموتس قرارداد بسته و سرانجام هر خواسته ای داشته را نوشته و زیرش را انگشت و امضا زده اند.

در همین باره که ویلموتس از سوی انجمنی به فدراسیون توصیه شده که مؤسسش مسعود سلطانی فر در سال ۱۳۹۵ بوده و یا مشاوران مهدی تاج، رییس وقت فدراسیون این مربی را به او معرفی کرده اند بحثی نیست! بحث اصلی در خرداد سال ۱۳۹۹ این است که چرا فدراسیون فوتبال ما باید تن به چنین قراردادی بدهد که امروز بابت فسخ شدنش باید چند میلیون دلار غرامت بپردازد؟

بیشتر بخوانید:
  افشاگری مهدی تاج درباره قرارداد ویلموتس/ از نقش وزیر ورزش تا استخدام بادیگارد در تهران!
  واکنش وزارت ورزش به مصاحبه جنجالی تاج درباره ویلموتس

چه کسی در تیم مذاکره کننده نفر ابتدایی و چه کسی نفر نهایی بوده که راضی شدند قراردادی ببندند که ویلموتس به خاطر چند ماه حضور در رأس کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان ۲ میلیون دلار، چیزی در حدود کل رقم درخواستی کارلوس کی روش و تیم فنی اش دریافتی داشته باشد؟

سازمان بازرسی کل کشور در چنین مواقعی کجاست؟ چه کسی باید پاسخگوی چنین خیانت بزرگی در رأس یکی از مهمترین فدراسیون های فوتبالی کشورمان باشد که بخشی از درآمدش باید اینچنین مفت مفت در جیب یک مربی بلژیکی برود؟ پولی که باید صرف آبادانی مدارس فوتبال و توسعه این رشته در اقصی نقاط کشور شود چرا باید به دلیل یک بی دقتی بر باد برود؟

تاج یا سلطانی فر تفاوتی نمی کند؟ بلایی که امروز بر سر فوتبال کشورمان نازل شده زخم عمیقی است که هم آبرو و هم سرمایه فوتبال این مملکت را از بین برده است.

قطعا اسامی افرادی که در روز عقد قرارداد ویلموتس در جلسه حضور داشته اند مشخص و بی گمان ویدیوی جلسه هم موجود است که اگر نباشد به راحتی می توان پیدا کرد اسامی آنهایی که در چنین تصمیم سازی تأسف باری تیشه به ریشه سرمایه فوتبال مملکت زدند تا یک غرامت سنگینی متوجه فوتبال کشور شود.

عقد قرارداد با سرمربی که از نظر کارنامه و اعتبار بین المللی قابل قیاس با نفر قبلی اش نبوده آن هم به ارزش ۸۵۰ هزار یورو بیشتر از کارلوس کی روش چه توجیهی می تواند داشته باشد؟ چرا مالیات ۶ میلیارد تومانی این قرارداد را هم ما باید بپردازیم؟ قراردادی که برای ویلموتس روزانه یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان آورده داشته و به عبارتی ساعتی ۵۱ میلیون تومان درآمدزایی کرده چه توجیهی دارد؟

این سئوالات و سئوالاتی از این دست همگی ذهن اهالی فوتبال به ویژه آنهایی که همچنان معتقدند فدراسیون باید با کارلوس کی روش تمدید می کرد ذهن اهالی فوتبال را به خود مشغول کرده و از سازمان بازرسی کل کشور توقع می رود با ورود به این ماجرا عوامل این قرارداد یا خیانت ننگین را شناسایی و از همکاری با فدراسیون فوتبال منع کند تا حداقل از این پس چنین لطمات سنگینی را به پیکر فوتبال و کل ورزش مملکت نزنند و درس عبرتی شوند برای دیگرانی که برای پر کردن جیب هایشان چشم به سرمایه های میلیونها جوان این مملکت دوخته اند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم مارک ویلموتس فدراسیون کارلوس کی روش فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال مهدی تاج سازمان بازرسی کل کشور مسعود سلطانی بلژیک کارلوس کی روش فوتبال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است

خانم گل مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: نداشتن پخش زنده مسابقات فوتبال بانوان یکی از دلایل مبالغ کم قراردادهای ما است. - اخبار ورزشی -

افسانه چترنور با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: یکی از دلایل اصلی قراردادهای کم بازیکنان خانم فوتبال این است که مسابقات ما پخش تلویزیونی ندارد.

وی با اعلام این مطلب که سقف قرارداد بازیکنان فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است، اظهار کرد: سقف قراردادهای فوتبال بانوان فکر می‌کنم یک میلیارد باشد و اگر پخش تلویزیونی داشته باشیم اسپانسرهای زیادی به سمت ما می آیند البته الان خیلی بهتر شده است و از طریق اینترنت پخش می‌شود، اما بیشتر از اینها نیاز داریم.

ابراز رضایت تاج از شرایط فوتبال بانوان

 

بازیکن تیم ملوان بندرانزلی اضافه کرد: از زمانی که تیم شهرداری سیرجان به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اعزام شد و نایب قهرمان شدیم ما را بیشتر شناختند و از همان زمان قراردادهای ما خیلی افزایش پیدا کرد، اما در مقایسه با قراردادهای آقایان خیلی کم است و فقط می‌توانم بگویم در دو سه سال اخیر بهتر شده است.

وی درخصوص بازی هفته پایانی تیم ملوان بندرانزلی گفت: بازی خیلی سنگینی بود فقط چهار دقیقه فرصت داشتم تا گلزنی کنم و عنوان خانم گلی مسابقات لیگ را به دست آورم.

چترنور سطح لیگ سال 1402 را بالا ارزیابی و خاطرنشان کرد: امسال سخت ترین سال من بود البته سخت اما شیرین چون همه تیم‌ها خوب بودند. امسال من و زهرا قنبری تا هفته پایانی 15 گل زده بودیم حتی اگر به نتایج نگاه کنید خیلی عجیب و غریب بود یعنی همه تیم‌ها خوب بودند.

وی درخصوص بازی در تیم ملوان بندرانزلی و شرایط این تیم اظهار کرد: من 8 - 9 سال در تیم شهرداری سیرجان توپ زدم و ملوان خیلی تیم خوبی بود. شرایط و امکانات خوبی داشت و مدیرعامل خیلی هزینه کرد و از نظر امکانات و بازیکنان و کادر فنی و مسئولان و هواداران واقعا برای ما سنگ تمام گذاشتند و یکی از بهترین سال‌های ملوان بود و خدا را شکر بعد از 9 سال توانستیم با کمک بازیکنان و کادر فنی بهترین نتیجه را بگیریم بالاخره نیاز بود ملوان دوباره به روزهای اوج خودش برگردد و من خوشحالم که بعد از 9 سال ما در لیگ برتر نایب قهرمان شدیم.

چترنور تصریح کرد: شرایط در تیم ملوان خیلی خوب بود اما باید ببینیم چه شرایطی پیش می آید تا بهترین تصمیم را بگیریم از تیم ملوان واقعا راضی بودم و از جان برای ما مایه گذاشتند و حتی در بازی‌های خارج از خانه هم هواداران ما را تنها نگذاشتند و یار دوازدهم ما بودند و حضورشان به ما انرژی و انگیزه داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است