Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه عمده تصادفات در نقاط حادثه خیز اتفاق می افتد و شهرستان کهگیلویه نیز از این قضیه مستنثی نیست، از فرصت ۳ ماهه برای تکمیل تونل کوه پات خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد؛ عبدالله سعادتیان از فرصت ۳ ماهه برای تکمیل تونل کوه پات خبرداد و اظهار کرد: عمده تصادفات در نقاط حادثه خیز اتفاق می‌افتد و شهرستان کهگیلویه نیز از این قضیه مستثنی نیست و آمار تصادفات جاده ای در نقاط حادثه خیز سالیانه رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر احیای حقوق عامه، ضمن بازدید از نقاط حادثه خیز جاده‌های شهرستان کهگیلویه از رئیس راهدار خواست تا در اسرع وقت نسبت به رفاه حال مردم شهرستان و جهت مرتفع نمودن این نقاط حادثه خیز اقدام بعمل آید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه در ادامه افزود: یکی از مطالبات مردم و وظایف مدعی العموم حفظ امنیت جانی مردم است که متاسفانه اکثر راه‌های ارتباطی شهرستان دارای نقاط حادثه خیز است و از امنیت خوبی برخوردار نیستند که به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: در این راستا پلیس راه به اتفاق اداره راهداری نقاط حادثه خیز را مشخص کنند و اداره راهداری موظف است در اسرع وقت به مرتفع نمودن موارد فوق اقدام کند و نتیجه را به دادستانی گزارش دهد.

 دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه همچنین در بازدید از جاده اصفهان و تونل کوه پات، ضمن احضار نماینده قرارگاه از آخرین وضعیت این جاده مطلع و با اشاره به اینکه احداث جاده اصفهان طولانی شده است خواستار سرعت کار در این رابطه شد.
وی اظهار کرد: فرصت سه ماهه ای به پیمانکار جهت تکمیل تونل کوه پات داده شده و پیمانکارموظف است ظرف سه ماه تونل را تکمیل نماید.

سعادتیان همچنین از اداره راهداری و پلیس راه خواست همکاری ویژه جهت سرعت کار و نظارت جهت مسائل ایمنی داشته باشند.

انتهای پیام/82024
 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس شهرستان کهگیلویه نقاط حادثه خیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر
  • رفع نقطه حادثه خیز خروجی محور کمربندی نیشابور فیروزه
  • رفع نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در نیشابور
  • چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین فرصت بارسا برای ماندن در کورس/ رئال پازل را تکمیل می‌کند